Gjest Snorkfrøken36 Skrevet 23. august 2019 #1 Skrevet 23. august 2019 Hei. Jeg lurer på, dere med skolebarn fra 3-7klasse. Når må se inn, legge seg osv? Hvor stor er forskjellen på helg og hverdag🤔
AnonymBruker Skrevet 23. august 2019 #2 Skrevet 23. august 2019 15 minutter siden, Snorkfrøken36 skrev: Hei. Jeg lurer på, dere med skolebarn fra 3-7klasse. Når må se inn, legge seg osv? Hvor stor er forskjellen på helg og hverdag🤔 Prøver å holde rutiner.Siden de har det bedre når de står opp like tidlig uansett. 4. og 6.klasse legger seg 2030/21. Står opp kl.07. Ja legge begge samtidig,siden eldste faktisk trenger like mye søvn som minste.hehe. Inne 1930/20. Kos med kvelds sammen. Og lang leggetid. Plutselig er de ungdommer og da ser vi de vel knapt. Om de koser seg mye og det er helg/ferie og veldig fint vær. så 2030/21 om det er andre ute samtidig.Men de fleste får inn 20 på samme alder.Men på ferie blir den fort 22/2230 om vi gjør noe spesielt. men da sover de kanskje til 0730 Anonymkode: 30a66...44f
Gjest Snorkfrøken36 Skrevet 24. august 2019 #3 Skrevet 24. august 2019 Syns dette ofte er vanskelig, spesielt da nabobarna ofte er ute til 00,01i helger, og er kanskje ute til 2130 på hverdag. De er fra 3 til 7klasse. Jeg har 4 og 6 klassing og igår koste de seg så ute, plutselig var kl 22😳 og det er uvanlig her, og da slo det meg hva er vanlig... De legger seg 2030 og 21 på hverdag men må være inne kl 20. Da er jeg ikke så ikke så urimelig alikevel da🙈
Gjest WhisperingWind Skrevet 24. august 2019 #4 Skrevet 24. august 2019 1 time siden, Snorkfrøken36 skrev: Syns dette ofte er vanskelig, spesielt da nabobarna ofte er ute til 00,01i helger, og er kanskje ute til 2130 på hverdag. De er fra 3 til 7klasse. Jeg har 4 og 6 klassing og igår koste de seg så ute, plutselig var kl 22😳 og det er uvanlig her, og da slo det meg hva er vanlig... De legger seg 2030 og 21 på hverdag men må være inne kl 20. Da er jeg ikke så ikke så urimelig alikevel da🙈 Høres mer ut som om de foreldrene ikke har så mye grenser og regler. Og det er nok attraktivt for de barna som har det og det virker sikkert kult osv, men de fleste barn som har det sånn ønsker foreldre som faktisk brydde seg nok til å sette regler og som ville ha dem hjemme til fornuftig tid og tilbringe litt av kveldene sammen. Jeg vet, for jeg var en av dem. Alle barn ønsker å regler og rutiner innerst inne fordi det representerer trygghet og kjærlighet. Selv om de selvsagt protesterer og prøver å forhandle 😅
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå