AnonymBruker Skrevet 23. august 2019 #1 Skrevet 23. august 2019 Vil bare dele gleden min med noen, for jeg er så fryktelig glad for min nye jobbsituasjon. Har akkurat startet i ny jobb, og jeg er altså så fornøyd. Jeg trives med arbeidsoppgavene mine og kollegaene mine. Men jeg er så heldig at jeg bare digger min nærmeste kollega. Hun er en dame som er så lett å bli glad i, og jeg har så enormt respekt for henne. Rett og slett en skikkelig kul, dyktig, kompetent og utrolig hyggelig dame. Hun er noen år eldre enn meg, og hun har blitt mitt nye forbilde. Håper jeg kan bli like dyktig som henne en dag! Jeg måtte som sagt bare dele gleden min, for jeg kommer fra en jobb jeg virkelig mistrivdes i. Men blir jo rart å snakke for mye om det hjemme, og jeg kan jo ikke akkurat overøse henne med komplimenter og praise, haha! Har dog sagt at jeg setter pris på henne. Del gjerne deres takknemlighet for herlige kollegaer, litt positivitet er alltid fint! Anonymkode: ba189...a4e 8
AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #2 Skrevet 24. august 2019 Bare vent du blir ordentlig kjent med henne. Det kan ta en stund, aldri stol på førsteinntrykket hos mennesker. Du er litt ute å kjører, å tilbe en person på denne måten er ikke normalt. Anonymkode: 9cb5f...220 3
AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #3 Skrevet 24. august 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Bare vent du blir ordentlig kjent med henne. Det kan ta en stund, aldri stol på førsteinntrykket hos mennesker. Du er litt ute å kjører, å tilbe en person på denne måten er ikke normalt. Anonymkode: 9cb5f...220 Eh, jeg tilber henne ikke. Jeg satte ting litt på spissen og overdrev litt. Men det er klart jeg liker henne veldig godt, og ja, profesjonelt er hun blitt et forbilde for meg fordi hun er så dyktig. Jeg er også såpass voksen at jeg skjønner at folk er bare mer enn førsteinntrykket de gir. Men jeg er også en nokså god menneskekjenner. Så jeg føler meg rimelig sikker på at dette er en veldig snill og god dame. Her i livet har jeg møtt en håndfull personer jeg umiddelbart liker og får en veldig god følelse av, hun er en av disse. Jeg kommer som sagt fra en jobb jeg mistrivdes i. Det var dårlig miljø med mye baksnakking og klaging, noe jeg hater. Så da er det en stor lettelse å få en kollega som henne, spesielt siden vi jobber såpass tett. Og hvis du ikke fikk det med deg, jeg var ute etter positivitet, og jeg oppfordret andre til å skrive om sine gode kollegaer som man er takknemlige for. Anonymkode: ba189...a4e 4
AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #4 Skrevet 24. august 2019 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Vil bare dele gleden min med noen, for jeg er så fryktelig glad for min nye jobbsituasjon. Har akkurat startet i ny jobb, og jeg er altså så fornøyd. Jeg trives med arbeidsoppgavene mine og kollegaene mine. Men jeg er så heldig at jeg bare digger min nærmeste kollega. Hun er en dame som er så lett å bli glad i, og jeg har så enormt respekt for henne. Rett og slett en skikkelig kul, dyktig, kompetent og utrolig hyggelig dame. Hun er noen år eldre enn meg, og hun har blitt mitt nye forbilde. Håper jeg kan bli like dyktig som henne en dag! Jeg måtte som sagt bare dele gleden min, for jeg kommer fra en jobb jeg virkelig mistrivdes i. Men blir jo rart å snakke for mye om det hjemme, og jeg kan jo ikke akkurat overøse henne med komplimenter og praise, haha! Har dog sagt at jeg setter pris på henne. Del gjerne deres takknemlighet for herlige kollegaer, litt positivitet er alltid fint! Anonymkode: ba189...a4e Jeg har det på samme vis! Har akkurat fått en kollega som er fantastisk!! Forrige som jeg jobba med gjorde meg syk og var forferdelig. Denne nye har humor og vi samarbeider så godt! Anonymkode: 24136...703 1
gammelt nytt Skrevet 24. august 2019 #5 Skrevet 24. august 2019 2 hours ago, AnonymBruker said: Bare vent du blir ordentlig kjent med henne. Det kan ta en stund, aldri stol på førsteinntrykket hos mennesker. Du er litt ute å kjører, å tilbe en person på denne måten er ikke normalt. Anonymkode: 9cb5f...220 Lol. Ro ned litt, da. Det er normalt og sunt å være entusiastisk iblant. Det er ikke ensbetydende med at ts er en groupie eller noe En av de beste kollegaene jeg har hatt var en kvinne som var veldig morsom og alltid gjorde stemningen bedre på jobb. Intelligent dame. 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #6 Skrevet 24. august 2019 Ååååååå kunne så ønske at du var den nye kollegaen min og du skrev om meg. 😜 vil så gjerne at mine kollegaer skal like meg, og at de skal trives på jobb!! Anonymkode: 21dc2...93d 2
AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #7 Skrevet 24. august 2019 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eh, jeg tilber henne ikke. Jeg satte ting litt på spissen og overdrev litt. Men det er klart jeg liker henne veldig godt, og ja, profesjonelt er hun blitt et forbilde for meg fordi hun er så dyktig. Jeg er også såpass voksen at jeg skjønner at folk er bare mer enn førsteinntrykket de gir. Men jeg er også en nokså god menneskekjenner. Så jeg føler meg rimelig sikker på at dette er en veldig snill og god dame. Her i livet har jeg møtt en håndfull personer jeg umiddelbart liker og får en veldig god følelse av, hun er en av disse. Jeg kommer som sagt fra en jobb jeg mistrivdes i. Det var dårlig miljø med mye baksnakking og klaging, noe jeg hater. Så da er det en stor lettelse å få en kollega som henne, spesielt siden vi jobber såpass tett. Og hvis du ikke fikk det med deg, jeg var ute etter positivitet, og jeg oppfordret andre til å skrive om sine gode kollegaer som man er takknemlige for. Anonymkode: ba189...a4e Må jo høre sannheten også, virkeligheten. Den er ikke alltid positiv 🙂 Jeg har vært i arbeidslivet i over 20år, så har lært mye. Du smører skikkelig på ser jeg, hold litt tilbake du. Det er en kollega, mange som utgir seg for å være menneskekjenner uten å være det. Anonymkode: 9cb5f...220 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #8 Skrevet 24. august 2019 Jeg har også noen fantastiske kollegaer som inspirerer meg, løfter arbeidsdagene, utfordrer meg faglig. Det gir en veldig god grobunn for at vi gjør en god jobb ute. Positivitet smitter. At de ansatte har det bra på jobb, gir gode ringvirkninger:-) Anonymkode: b87f5...ccd 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #9 Skrevet 24. august 2019 Skulle og ønske d var meg du prata om🥰 Anonymkode: 24136...703
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå