Gå til innhold

Hva er egentlig greia med at folk er innpåslitne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis jeg finner en nydelig plass å sitte på og det er tomt for mennesker der, og det pleier vanligvis å være tomt. 

Hvorfor er det slik at noen finner ut innen 5 min at de også vil sitte i nærheten? Gjerne med utsikt mot meg, slik at jeg ikke kan betrakte det jeg opprinnelig ønsket å beskue. 

Så da må jeg flytte meg. 

Og har sjekket etter også, de går gjerne innen 1-2 min etter jeg har gått. 

Hva er dette? 

Ensomme mennesker som plager andre? 

Har blitt så sykt mange av dem de siste 20 åra.

Anonymkode: 6ba14...eea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det er smarttelefonenes inntog som har gjort det. Det er jo ingen som ser rundt seg lengre så det har liksom ikke mye å si hvor man sitter, eller hvor nært- Alle ser ned. Unntatt sånne særinger som deg og meg:)

Skrevet
11 minutter siden, visp skrev:

Jeg tror det er smarttelefonenes inntog som har gjort det. Det er jo ingen som ser rundt seg lengre så det har liksom ikke mye å si hvor man sitter, eller hvor nært- Alle ser ned. Unntatt sånne særinger som deg og meg:)

Synes det motsatte, jeg. At folk trenger konstant stimuli pga mobilen ‘gir dem det de vil ha, når de vil ha det’.

Jeg tror mange, spesielt de som er tilbakestående, selv de ‘vanlige’, overfører dette til real life. Manglende forståelse for at ting må skje i ordnede settinger. 

Føles som å være i nærheten av mennesker som spiser boller 24/7. 

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes det motsatte, jeg. At folk trenger konstant stimuli pga mobilen ‘gir dem det de vil ha, når de vil ha det’.

Jeg tror mange, spesielt de som er tilbakestående, selv de ‘vanlige’, overfører dette til real life. Manglende forståelse for at ting må skje i ordnede settinger. 

Føles som å være i nærheten av mennesker som spiser boller 24/7. 

Du høres jo ganske interessant ut:) Kanskje det er derfor du bli oppsøkt.

Hvordan er de som spiser boller 24/7?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...