AnonymBruker Skrevet 23. august 2019 #1 Skrevet 23. august 2019 Hei. Jeg klarte aldri å fullføre vgs pga. mobbing og traumer fra tidligere mobbing, men fikk studieplass på et yrkesrettet utdanning-kurs. Er bare så livredd for å ikke klare å fullføre nå heller, og for at jeg ikke skal trives sosialt. Gikk på tre forskjellige skoler og i syv forskjellige klasser på vgs uten å ha det bra, og ble utsatt for alvorlig mobbing på barne- og ungdomsskolen, så jeg blir veldig skjelven når det kommer til nye ting i forbindelse med skole. Har dere noen tips? Sliter veldig med å ta kontakt med nye folk fordi jeg analyserer personer for å finne ut om de er trygge eller ikke, men jeg skal likevel prøve å ta kontakt. Det eneste jeg vet om de andre som begynner er at alle er myndige, siden man må fylle minst 19 i opptaksåret. Tør liksom ikke håpe på at det kommer til å gå supert, for da blir jeg helt bånn i bøtta om det viser seg å ikke gjøre det. Tør heller ikke å se for meg alt som ikke skal skje, skje, for da overanalyserer jeg alle mulige små tegn som egentlig ikke engang er tegn på noe som helst og ser for meg en blanding av Nagasaki og Tsjernobyl blanda med en god dæsj ebola. Anonymkode: 61d70...082
AnonymBruker Skrevet 23. august 2019 #2 Skrevet 23. august 2019 Har ingen råd, men masse lykke til ❤ Det går nok bra om du ikke overanalyserer. Du virker moden for alderen 😊 Anonymkode: 2d1b4...ad9 2
AnonymBruker Skrevet 23. august 2019 #3 Skrevet 23. august 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har ingen råd, men masse lykke til ❤ Det går nok bra om du ikke overanalyserer. Du virker moden for alderen 😊 Anonymkode: 2d1b4...ad9 Tusen takk. ❤️ Anonymkode: 61d70...082
AnonymBruker Skrevet 23. august 2019 #4 Skrevet 23. august 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei. Jeg klarte aldri å fullføre vgs pga. mobbing og traumer fra tidligere mobbing, men fikk studieplass på et yrkesrettet utdanning-kurs. Er bare så livredd for å ikke klare å fullføre nå heller, og for at jeg ikke skal trives sosialt. Gikk på tre forskjellige skoler og i syv forskjellige klasser på vgs uten å ha det bra, og ble utsatt for alvorlig mobbing på barne- og ungdomsskolen, så jeg blir veldig skjelven når det kommer til nye ting i forbindelse med skole. Har dere noen tips? Sliter veldig med å ta kontakt med nye folk fordi jeg analyserer personer for å finne ut om de er trygge eller ikke, men jeg skal likevel prøve å ta kontakt. Det eneste jeg vet om de andre som begynner er at alle er myndige, siden man må fylle minst 19 i opptaksåret. Tør liksom ikke håpe på at det kommer til å gå supert, for da blir jeg helt bånn i bøtta om det viser seg å ikke gjøre det. Tør heller ikke å se for meg alt som ikke skal skje, skje, for da overanalyserer jeg alle mulige små tegn som egentlig ikke engang er tegn på noe som helst og ser for meg en blanding av Nagasaki og Tsjernobyl blanda med en god dæsj ebola. Anonymkode: 61d70...082 Jeg var i noenlunde samme situasjon som deg for noen år siden. Minn deg selv på at de fleste er mer eller mindre småredde fordi situasjonen er ny. Vi er bare mennesker alle sammen. Jeg hadde blitt glad om noen tok kontakt og jeg prøver å gjøre dte samme selv. Lykke til, bestem deg for at dette skal du fikse 🙂 Anonymkode: 4c1c7...829 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #5 Skrevet 24. august 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg var i noenlunde samme situasjon som deg for noen år siden. Minn deg selv på at de fleste er mer eller mindre småredde fordi situasjonen er ny. Vi er bare mennesker alle sammen. Jeg hadde blitt glad om noen tok kontakt og jeg prøver å gjøre dte samme selv. Lykke til, bestem deg for at dette skal du fikse 🙂 Anonymkode: 4c1c7...829 Takk! Anonymkode: 61d70...082
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå