Gå til innhold

Ble litt slutty i fylla i natt og har så angst i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

.... flasha frem titsa mine på nach hvor det bare var gutter (de var sånn 10 stykk) og jeg eneste jenta. Tok og masserte dem, strippa foran dem og u name it. Drakk masse sprit. Sugde 3 fyrer på badet. Hadde sex med han ene og overnatta. Og de her er en kompisgjeng så ja det hjalp ikke særlig. Kjenner jeg er så flau over meg selv at jeg vil dø. Jeg bor på en liten plass og er redd dem skal snakke om det videre til andre og jeg får et dårlig rykte her på meg.... Hva gjør jeg? Og nei ingen av dem presset meg til noe, jeg var helt med. Har bare problemer med sånt når jeg drikker at jeg blir veldig promiskiøs og løssluppen. Hadde sex sist ifylla forrige uke og uka før der og. Begge one night stands.... faen heller

jeg er 20 år

Anonymkode: 72ae9...8b0

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Møtte dem først ute på byen btw, kjenner dem sånn egt ikke. Så ble med dem hjem

• Liker 1
Skrevet (endret)

Vel, enten får du stå for det eller slutte å drikke ;)

Du liker det antagelig, og da synes jeg du skal stå for det!

(Håper du beskytter deg!)

Endret av Pia Sofia
  • Liker 25
Skrevet

Kos deg! Det er ikke noe galt i å ha sex/suge/strippe i festsammenheng, eller noen annen sammenheng. Hadde så mamge sånne opplevelser i beg. Av 20-årene, og den beste måten å takle det på var å bli komfortabel med egen seksualitet og akseptere mine lyster, edru eller ei. Det er virkelig ikke noe skammelig ved det! 

At du blir kåt og koser deg på fylla gjør da ingen verdens ting. 

Hilsen frøken 27 

Anonymkode: ae7b1...653

• Liker 11
Skrevet

Ikke så farlig Ts. Du kun sugde dem jo. Du lot dem ikke knulle deg. Det hadde sett mye verre ut. 

Anonymkode: 3fab8...3f7

Skrevet

Tror du selv vet svaret på det du spør om og du vet nok selv hva som er den beste løsningen for deg i tiden fremover. Her er det ingen hokus pokus medisin. 

• Liker 7
Skrevet

Det kommer til å bli snakket, og ja du blir sett på som bygdas madrass. Sånn er det. 

Men ei det heller enn å skamme deg. Gjort er gjort og sugd er sugd.. 

Anonymkode: 628ae...090

• Liker 18
Gjest Familytree
Skrevet

Godta konsekvensene av handlingene dine, bli voksen du så gjerne vil skjule med alkohol og fester. 

Lykke til og ikke legg så mye oppmerksomhet til andre, men hvis du ikke vil gjøre det igjen, så endre deg selv. Lytt og ta bedre valg🤷‍♂️😘

Skrevet

Uff, for noen svar du får.

Det du gjør er selvsagt ikke bra. En ting er at det snakkes, men det som er verre er at du kan utnyttes og bli gjort ting med som du egentlig ikke vil. Mange tenker at det er greit å gjøre ting med deg, fordi "hun ville det selv". Plutselig er det filmet og lagt på nett. 

Det at du har fylleangst viser jo at dette ikke er noe du egentlig ville ha gjort i edru tilstand. Du må med andre ord slutte å drikke så lenge du ikke klarer å begrense deg. 

Anonymkode: 178d7...129

• Liker 14
Skrevet

Ja dette er klart ikke noe jeg ville gjort i edru tilstand. Men jeg blir dessverre veldig leken og flørtete i fylla. Er med på alt og har sex med nye omtrent hver gang. Nå har venninna mi invitert meg på vorsj hos henne. Føler jeg må dra, men skammer meg så sykt. Tør ikke å vise meg ute blandt folk... hjelp!

- TS

Skrevet
31 minutter siden, Pia Sofia skrev:

Vel, enten får du stå for det eller slutte å drikke ;)

Du liker det antagelig, og da synes jeg du skal stå for det!

(Håper du beskytter deg!)

Ja jeg er helt med og liker det i fylla. Men angrer når alkoholet går ut av kroppen. Er så redd at sånt skal spres videre her jeg bor og jeg blir stempla som hora her... Ikke noe annet grunn

- TS

• Liker 1
Skrevet

Lev og kos deg 😊👍 men ville ikke gjort dette i en bygd. I større byer er du friere.

Anonymkode: cc0e4...fc0

• Liker 1
Skrevet

Du må nok regne med en del oppmerksomhet fra menn fremover, spesielt når du drikker. Ordet har nok spredd seg. Så fristelsene vil nok stå i kø fremover, kanskje best å roe ned alkoholkonsumet en periode? 

Anonymkode: 73882...5d7

• Liker 6
Skrevet

Dette du skriver er da helt normalt å gjøre i fylla når man er ung. Helt normalt med fylleangst dagen derpå også. Du har ikke gjort noe galt eller dumt, så bare prøv å slappe av og ikke tenk noe mer over det. Alle har gjort dette 😊

Anonymkode: 3d007...a5a

• Liker 2
Gjest Familytree
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når man drikker blir mennesker ofte morsomme, triste eller mister balansen og sovner. Du blir noe du angrer dagen etter, som er uheldig og skadelig. Stopp og tenk tydelig.

Drikker vennen din vanligvis mye?

Gjest Familytree
Skrevet (endret)
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette du skriver er da helt normalt å gjøre i fylla når man er ung. Helt normalt med fylleangst dagen derpå også. Du har ikke gjort noe galt eller dumt, så bare prøv å slappe av og ikke tenk noe mer over det. Alle har gjort dette 😊

Anonymkode: 3d007...a5a

Jeg gjorde det aldri da jeg var ung. Jeg er enig i at personen ikke skal bekymre seg for mye fordi det ville være kronglete, men er det virkelig greit å fortsette med denne oppførselen fordi den er "normal"? Så du er feil med "alle har gjort dette"

Og please, unngå å si at jeg ikke likte ungdommen min ved ikke å gjøre det🤷‍♂️

Endret av Familytree
Skrevet

Mener du at du ble LITT slutty?! :sjokkbla:

Anonymkode: 15d46...e64

• Liker 20
Skrevet

Du kan få et dårlig rykte på deg fremover av slike ting ja. Kan potensielt ødelegge for forhold i fremtiden om de får høre at du er løssluppen, det er vell det eneste dumme med det du gjør.

Men viktig at du har det gøy og, prøv å balansere dette til noe du er komfortabel med?

Selv har jeg hatt 3kanter i hytt og pine, vist meg naken på nach flere ganger. Å har hatt uendelig mye fylleangst, så vet hva du føler. Har også sloss endel tidligere, blitt sendt hjem av politiet flere ganger for et par år siden. 

Alt dette har gjort at jeg har forandret meg til noe bedre. Er aldri involvert i noe tull eller noe som gjør at jeg ligger hjemme å skjelver dagenderpå lengre.

Du er ung, er lov å feile litt. Ikke tenk så mye på dette. 

Anonymkode: fcb1f...e50

• Liker 3
Skrevet

Kutt ut å drikke sprit, det må jo være verste sort når man ikke klarer kontrollere seg. Kan du ta denne episoden som en lærepenge? Plutselig er det spredt snap av deg hvor gutta har det moro på din bekostning. Må jo være helt jævlig på en liten plass.

Anonymkode: 76389...d2e

• Liker 3
Skrevet

Dette høres ekstremt ut ... du må nok rekne med at ryktet sprer seg. 

Anonymkode: e7b6f...765

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...