AnonymBruker Skrevet 23. august 2019 #1 Skrevet 23. august 2019 Hei! Min mamma har 50’års lag nå i september. Som en musikalsk familie, så synger alle mann alle. Vi er tre søstre som hadde tenkt å synge en sang til ære for henne, som en overraskelse. normalt under slike settinger mister man helt hodet når man skal begynne å tenke på hvilke sanger som passer i de og de settingene. Så, min fråga er om noen har forslag til en passende sang som tre søstre kan synge i mor sitt lag:) Anonymkode: 60e5e...4f9
Anim92 Skrevet 23. august 2019 #2 Skrevet 23. august 2019 Skal dere dikte på en melodi, eller synge en kjent sang?
AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #3 Skrevet 24. august 2019 Siden dere er tre stykk som er vant med å synge, så kan dere gjøre en slags kanon ut av det. Ulike toneleier. Det første forslaget jeg fant ved søk, var dette: http://www.openart.no/skole/by-the-waters-of-babylon-kanon/ , men det finnes jo mange andre også så lenge du søker. Vurdert å gjøre en flash mob ut av det, hvis dere har en stor slekt? Anonymkode: f0f1d...31f
Pillarguri Skrevet 24. august 2019 #4 Skrevet 24. august 2019 Jeg synes Hello Dolly er en lett melodi å dikte til
911 Skrevet 26. august 2019 #5 Skrevet 26. august 2019 Som flere her foreslår tenker jeg at en personlig tekst, gjerne til en kjent melodi, vil slå best an.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå