Gå til innhold

Kåt av slåssing?

Anbefalte innlegg

Skrevet

La meg gjøre en ting klart først: Jeg er imot vold, og mennesker som braker sammen på gata f.eks. har mest sannsynlig en hjerneskade. Når det kommer til arrangerte kamper derimot, som boksing, fribryting, kickboksing osv, da kribler det hos meg. Om jeg ser en boksekamp må jeg som regel skifte truse etterpå. 

Lurer på om flere opplever dette? Og dersom du som leser dette ikke opplever det, foreslår jeg at du bare går videre. Det er ikke nødvendig å si "Nei" eller "OK". Mange takk. :)

Anonymkode: b5517...34e

Skrevet

Unnskyld at jeg ler men syns den var morsom😂. Er da bare fint det. Vi er alle forskjellig og jeg blir tent av rare ting og... tror jeg skremte en litt på tinder som spurte om min sex fantasi. Jeg sa at det måtte være å ha sex i ett F16 fl. Ble så kjedelig med bil i lengden.... jeg kødda seff... men klarte ikke å la vær. ;)

Anonymkode: ee40a...225

Skrevet

Jeg gjør vanligvis ikke det da jeg ikke greier å se forbi at folk som denger løs på andre (selv om det er en idrett og med samtykke) mangler en sperre...noe som gjør meg utrygg og dermed alt annet enn kåt. MEN var på en fest en gang der det var lekeslåssing mellom tre fyrer og det endte med at én av disse fyrene holdt begge de to andre fast på bakken. Av en eller annen grunn så ble jeg så jævlig kåt på han. Og venninna mi ble det også, vi så på hverandre og begge skjønte hva den andre tenkte. Spørs om ikke alkoholen bidro 🤣

Anonymkode: f0624...5e2

Skrevet

...bare for å spinne litt videre på forrige innlegg så tror jeg tenningen i tillegg til alkohol kom av at han slåss dem på en veldig kontrollert og bestemt måte, bare la dem i bakken og holdt dem der, uten noen fare for å skade dem eller noe. Han bare tok kontroll over situasjonen og viste dem hvor skapet stod. Noe sykt deilig med det.

Anonymkode: f0624...5e2

Skrevet

Vet ikke helt om dette en en trollepost lagd av en wannabe alfamann som tror kvinner tenner på slossing og apeoppførsel ..... 
Men skal prøve å svare deg seriøst uansett. 

Man kan absolutt bli opphisset av adrenalin , men det er ikke en seksuelt opphisselse som kan sammenlignes med å bli kåt på "vanlig" vis . Det kommer av blodrushet man får i kroppen som gjør at blod strømmer ned til vagina eller penis og på den måten gir en slags uintensjonell reaksjon som kan misforstås som seksuell opphisselse.

Når jeg ser menn sloss blir jeg personlig mer turned off enn "noe annet" og ser ned på de , men jeg kan for eksempel bli opphisset og yr av å kjøre go-cart i full fart, eller å se på skrekkfilm som er så skummel og spennende at adrenalinet setter igang.

Anonymkode: 2b9f0...e95

Skrevet

Ok 

Anonymkode: e71b8...9c3

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...