Gå til innhold

Lave kvinner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Merker at jeg ikke tenner på lavere kvinner.. er jeg overfladisk? Ser helst at de er 175+

Anonymkode: bd886...54c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle har sine preferanser på hva de tenner på. Noen har smalere tenningsfelt enn andre. helt ok. 

• Liker 5
Skrevet

Ja det er ok å ha preferanser.

Anonymkode: e4932...462

• Liker 2
Skrevet

Fint for deg. Vi er mange på 185+ som elsker de ;) 

hilsen mann på 190.

Anonymkode: 408b6...e01

• Liker 3
Skrevet

Kjempebra at noen har preferanser utenom det vanlige 😊 Da blir det noen på alle 

Anonymkode: 74470...26e

• Liker 3
Skrevet

Alle har preferanser, selv tenner jeg ikke på lave menn, dvs at alle menn under 175 cm utgår. 

Anonymkode: f27df...580

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Merker at jeg ikke tenner på lavere kvinner.. er jeg overfladisk? Ser helst at de er 175+

Hva gjør denne tråden på barn og familie egentlig da? Er det noen i familien din som er lav som du dermed ikke liker?

Anonymkode: 20e0b...04d

• Liker 8
Gjest Forumhei
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva gjør denne tråden på barn og familie egentlig da? Er det noen i familien din som er lav som du dermed ikke liker?

Anonymkode: 20e0b...04d

Ikke tenk så mye♥️

Skrevet

Jeg har ikke behov for at alle menn skal like meg.

hilsen kvinne under 1,60cm

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, CabinCruiser skrev:

Jeg har ikke behov for at alle menn skal like meg.

hilsen kvinne under 1,60cm

Det ville vært veldig trist ja👍😉

Skrevet

Var det ikke nok med forrige tråden? Du fikk mange svar der... Du skriver nøyaktig det samme. Hvorfor opprette enda en tråd om akkurat det samme? 

Anonymkode: fbf17...c31

• Liker 2
Skrevet

Var det ikke nok med forrige tråden? Du fikk mange svar der... Du skriver nøyaktig det samme. Hvorfor opprette enda en tråd om akkurat det samme? 

?

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Mistenker at det er en høy kvinne som vil ha bekreftelser her. Menn pleier ikke ha behov for å fronte preferansene sine så inngående. 

Anonymkode: 1754d...8a5

• Liker 2
Skrevet

Mistenker at det er en høy kvinne som vil ha bekreftelser her. Menn pleier ikke ha behov for å fronte preferansene sine så inngående. 

👏 du har så klar het rett!

Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen av de høye damene kan ha litt komplekser for høyden sin. Har selv en venninne på 174 som valgte en kjæreste litt lavere enn henne. Tror hun hadde gitt opp å få seg kjæreste, og tok til takke med en lav mann. 

Anonymkode: d7ea7...ee3

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Noen av de høye damene kan ha litt komplekser for høyden sin. Har selv en venninne på 174 som valgte en kjæreste litt lavere enn henne. Tror hun hadde gitt opp å få seg kjæreste, og tok til takke med en lav mann. 

Anonymkode: d7ea7...ee3

174 er vel ikke så høyt?

Anonymkode: 85c1c...d50

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

174 er vel ikke så høyt?

Anonymkode: 85c1c...d50

Det er jo 7 cm over snittet for damer, men ikke kjempehøyt nei. Tilsvarende er jo 173 7 cm under snittet for menn, ikke kjempelavt det heller. Men det har nok litt betydning på "markedet" 

Anonymkode: 74470...26e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...