Gå til innhold

lønn til barnevakt

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det lurer jeg også på!

Og hvis vi får noen voksne familiemedlemmer til å være barnevakt en kveld - hva gir vi dem som takk? En flaske vin? Noe annet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Vi har gitt vin til voksne.

Til naboens 15åring har vi gikk ca. 50kr timen. Har bare vært en time av gangen hittils...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Violetta

Jeg betaler kr 30,- pr time. Barnevakten er 13 år og datteren min er snart ni, så det er ikke noe særlig jobb. Kjøper gjerne inn en pizza og noe snop.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte at de betalte 80 kr pr time til barnevakter som var tilkoblet barnevaktsentral i Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer an på når på dagen og hvor lenge.

Midt på dagen er det mye mer jobb enn på kvelden som oftes.

Og om barnevakten skal overnatte, er det litt vel mye med 50 kr timen, om barnet skal sove en times tid etter at barnevakten kommer.

De gangene jeg satt barnevakt, fikk jeg omtrent 300 kr for å legge to små barn og sove der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Tror det er vanligere med høyere priser her jeg da... Jeg har fått grovt betalt for å legge to små, se på video og spise opp alt godteriet og bli fraktet hjem i taxi... Fikk 1000 kroner da jeg var fjortis jeg. Vi har stort sett gitt noe i samme duren. Nå har aldri behovet vært så voldsomt da, så har ikke hatt barnevakt annenhver helg liksom. Kanskje et par ganger i året

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var 14 satt jeg barnevakt for ei på 11 og ei på 3. Det var tre hverdagskvelder etter hverandre, kom etter minste hadde lagt seg og store var klar til å hoppe i seng, og jeg sov der. Moren var på nattevakt. For dette fikk jeg 900 kr totalt. Da synes jeg at jeg fikk veldig godt betalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...