AnonymBruker Skrevet 23. august 2019 #1 Skrevet 23. august 2019 Når han trekker penis ut av rumpa di, føles det ut som å bæsje? Eller er det en helt annen følelse? Anonymkode: 11069...826
CabinCruiser Skrevet 23. august 2019 #3 Skrevet 23. august 2019 (endret) Jeg skal være grei å svare deg uten blygsel eller narr, vet det kommer nedover i tråden. Analsex fremstår for meg ikke som noe ubehagelig. Med godt glidemiddel og kroppen din i rett vinkel kan det være litt ubehagelig akkurat når han skal inn, men det går over raskt, men kjenner ikke noe spesielt når han trekker seg ut. Foretrekker av og til det foran vanlig sex. Endret 23. august 2019 av CabinCruiser 4
AnonymBruker Skrevet 23. august 2019 #4 Skrevet 23. august 2019 Ja, det gjør det. Eller ikke at jeg "må bæsje", men at en bæsj er på vei ut.. Ah great. Jeg skal glemme den tråden så fort jeg har trykket svar ja. Anonymkode: cf24c...b68
AnonymBruker Skrevet 23. august 2019 #5 Skrevet 23. august 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja, det gjør det. Eller ikke at jeg "må bæsje", men at en bæsj er på vei ut.. Ah great. Jeg skal glemme den tråden så fort jeg har trykket svar ja. Anonymkode: cf24c...b68 Haha, enig. Særlig dersom han har kommet, og ikke trekker seg ut med én gang. Egentlig bør han trekke seg ut midt i et jokk, for dersom det stoppes opp litt først føles det bare ekkelt, som om man skal bæsje. Anonymkode: 6a0c2...9f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå