AnonymBruker Skrevet 23. august 2019 #1 Del Skrevet 23. august 2019 Hei! Jeg har nettopp startes på treningssenter og funnet et apparat jeg liker veldig godt, på apparatet står det «hip abduction» så antar at det er det dette apparatet heter? Jeg ser jo på bilde at man trener musklene rundt lysken og det jeg lurer på da, om man får resultater av dette apparatet vil resultatet bli større mellomrom mellom beina eller mindre mellomrom mellom beina med tanke på ar musklene vokser? Anonymkode: f16dc...57d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pierre Gynt Skrevet 23. august 2019 #2 Del Skrevet 23. august 2019 Hip adduction, mener du? Du presser innover? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikkagenser Skrevet 23. august 2019 #3 Del Skrevet 23. august 2019 Hip adduction vil jeg tro du mener. Abduction er å presse utover. Til det du spør om: ingen øvelser kan punktforbrenne fett. Du vil trolig få en liten muskelvekst i musklene på innside lår, men ikke mer enn du ville fått av f.eks. en knebøy, som er en mye mer hensiktismessig øvelse å bruke tid på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå