Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom inn på en master. Trodde jeg måtte ta igjen fag for å komme inn, så klaget på en karakter da jeg ikke hadde noe å miste. Så kom jeg inn på master og glemte at jeg hadde klaget på karakter. Fikk igjen ny sensur idag. Fra D til E. Kan jeg da bli kastet ut av masteren? Hva gjør jeg? 

Anonymkode: 09325...8c6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

E er jo ståkarakter? Og hvor mange poeng er faget? Det utgjør mest sannsynlig ikke noe særlig på snittet ditt, så vil ikke tro at du blir kastet ut, nei.

Anonymkode: d3145...a4c

Skrevet

Er ikkje E ståkarakter da? Det er jo ikkje stryk. Eg har ikkje peiling da. Snakk med studieveiledar.

Anonymkode: e13be...0dd

Skrevet (endret)

Faget var 7.5. Var et under jeg kom inn i det hele tatt. Hadde 3.46, og nå har jeg da 3.42. Med blir vel rundet av til en desimal 3.4 begge to i henhold til §8 

Endret av anonymbruker1233
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kom inn på en master. Trodde jeg måtte ta igjen fag for å komme inn, så klaget på en karakter da jeg ikke hadde noe å miste. Så kom jeg inn på master og glemte at jeg hadde klaget på karakter. Fikk igjen ny sensur idag. Fra D til E. Kan jeg da bli kastet ut av masteren? Hva gjør jeg? 

Jeg ville ikke ha sagt noe for være ærlig. 

• Liker 6
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

E er ståkarakter men snittet ditt er nok gått ned. Du er uansett kommet inn.

Anonymkode: 8a386...852

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

E er ståkarakter men snittet ditt er nok gått ned. Du er uansett kommet inn.

Anonymkode: 8a386...852

Det spørs hva snittet for å komme inn på Master er. Nå kan jeg bare snakke om Master i Storbritannia.  Du kan komme inn med en 2:1 hvis det er kravet. Faller så karakteren din ned til 2:2 etter klagen på din karakter, vil du ikke komme inn på den Masteren. Du oppfyller ikke lengre kravene. 

Anonymkode: a957c...526

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...