AnonymBruker Skrevet 23. august 2019 #1 Skrevet 23. august 2019 kan noen gi meg tips eller oppskrift på smothier jeg kan innta som frokost? sliter med magen og må kutte ut brød. bør ikke være for mye sukker, men kanskje miks av frukt og litt grønnsaker.☺️ Anonymkode: 8fa5b...38a
Camillapb Skrevet 23. august 2019 #2 Skrevet 23. august 2019 Ville kjøpt fryste bær/ferdig blandede smoothieposer (også fryst), juice, smelt oppi ett rått egg(dette smakes ikke, protein og metter lengre enn bare bær), evt noe avokado, chiafrø, så liker jeg godt å klatte oppi noe yoghurt her må du egentlig velge ut i fra hvilke smaker du liker
AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #3 Skrevet 24. august 2019 11 timer siden, Camillapb skrev: Ville kjøpt fryste bær/ferdig blandede smoothieposer (også fryst), juice, smelt oppi ett rått egg(dette smakes ikke, protein og metter lengre enn bare bær), evt noe avokado, chiafrø, så liker jeg godt å klatte oppi noe yoghurt her må du egentlig velge ut i fra hvilke smaker du liker liker at den er litt «kremete», tenker avakado er bra. er opptatt av å få fettsyrer, protein og langsomme karbohydrater. egg er sikkert ikke dumt, men vet ikke helt🤔magen reagerer på proteinpulver, så det utgår. takk for tips☺️ Anonymkode: 8fa5b...38a
Camillapb Skrevet 24. august 2019 #4 Skrevet 24. august 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: liker at den er litt «kremete», tenker avakado er bra. er opptatt av å få fettsyrer, protein og langsomme karbohydrater. egg er sikkert ikke dumt, men vet ikke helt🤔magen reagerer på proteinpulver, så det utgår. takk for tips☺️ Anonymkode: 8fa5b...38a Avokado er topp å ha i da! Egg må du virkelig prøve, gode proteiner og masse næring som ikke smakes i det hele tatt!☺ Hiv oppi litt yoghurt (jordbær, skogsbær, mango, vanilje ol passer alltid), havremelk/havrefløte smaker fantastisk godt oppi, mer kremet enn vanlig melk. Evt bruk helmelk eller fløte. Hvis magen tåler havregryn er det kjempedeilig og mettende å ha oppi for p dekke karbohydratene 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå