AnonymBruker Skrevet 23. august 2019 #1 Skrevet 23. august 2019 Høres helt dumt ut, men jeg føler jeg ikke har kontroll på hvor mye jeg egentlig er på telefonen, og da er der jo snapchat, Instagram, Facebook, nettaviser, kvinneguiden og div nettbutikker det går i. Har ofte lyst å bare slette alle apper og få meg en sånn u-smarttelefon man hadde før! Samtidig så har jeg lyst å følge med på hva som rører seg i den verden som tenåringsdatteren min nå er i: sosiale medier. Redd for å bli helt «utenfor» og ikke skjønne hva hun snakker om hvis jeg ikke forstår mediene. Mange eksperter råder jo nettopp om å sette seg inn i det ungdommen er interessert i, fremfor å moralisere og fordømme. Dessuten «må» jeg nesten ha Facebook med varslinger på for å få informasjon om treninger og aktiviteter som ungene deltar på. Men jeg vil være et godt forbilde og ikke fortsette sånn som nå der jeg sitter for mye på telefonen 😞 Jeg trenger hjelp og råd for å bruke mindre tid på telefonen uten å nødvendigvis slette alle apper og laste telefonen! HJELP! Anonymkode: a324a...f8d 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2019 #2 Skrevet 23. august 2019 Kan du legge i «skjermfri» periode sperring på telefonen din? Da virker ikke appene mellom eks 16 og 20. Alternativt ikke ta telefonen opp av vesken når du kommer hjem fra jobb, men la den ligge der til kl x Du kan også lett stille inn at telefonen skal regne sammen skjermtiden din for deg. Der er gjerne litt ubehagelig å se 😬 Anonymkode: ada1b...bf0 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2019 #3 Skrevet 23. august 2019 Altså, hvor tilbakestående ønsker du å fremstille deg selv som? Anonymkode: b2267...45b 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2019 #4 Skrevet 23. august 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Altså, hvor tilbakestående ønsker du å fremstille deg selv som? Anonymkode: b2267...45b Ganske tilbakestående i følge deg, tydeligvis 🤪 TS Anonymkode: a324a...f8d
Sirah Skrevet 23. august 2019 #5 Skrevet 23. august 2019 Slå av Alt av varsler fra apper. Treningsvarslene kan du legge inn i kalenderen din, du trenger ikke facebook til å minne deg på dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå