AnonymBruker Skrevet 23. august 2019 #1 Skrevet 23. august 2019 Jeg har hørt at vi alle har dobbeltgjengere som kan se helt like ut som oss selv uten at man nødvendigvis er i slekt. Jeg vet det finnes apper for dette, slik at man finne en match, men jeg har aldri prøvd selv. Det hadde vært litt kult å møte et annet menneske som ser helt lik ut som meg. Anonymkode: e15a2...4f6
Moomba Skrevet 23. august 2019 #2 Skrevet 23. august 2019 Jepp. En gang jeg var i trondheim på shopping kom det en vilt fremmed bort til meg. Hun:Mari? Jeg:Ja? Hun:Er det deg jeg jobber med på Mc Donalds? Jeg: Nei, jeg jobber ikke på Mc Donalds. Hun ser på meg med store øyne.. Hun:men du heter fremdeles Mari?! Jeg:Jada, det gjør jeg. Hun: Skummelt! Vi ser småskremt på hverandre og går hver vår vei. Denne synes jeg var ekkel, og denne hendelsen husker jeg godt på selv om det skjedde for 15 år siden😅 3
AnonymBruker Skrevet 23. august 2019 #4 Skrevet 23. august 2019 Hva heter appene? Anonymkode: 6e465...b0f
Gjest Kritt Skrevet 23. august 2019 #5 Skrevet 23. august 2019 Da jeg var yngre fikk jeg stadig høre fra folk at de hadde truffet meg før eller at jeg var VELDIG lik den og den. Hendte enkelte navn gikk igjen, og må innrømme at jeg ble veldig nysgjerrig på disse "dobbeltgjengerne". Kanskje jeg bare har et utseende det går tretten av på dusinet 😳
labine Skrevet 23. august 2019 #6 Skrevet 23. august 2019 Mora til en jeg kjenner hadde sett ei på jobb hu først var sikker på vår meg - vi gikk på akkurat samme måte.
AnonymBruker Skrevet 23. august 2019 #7 Skrevet 23. august 2019 Alle på kloden har minst 6 dobbeltgjengere. Anonymkode: 4af37...a25
chouette Skrevet 23. august 2019 #8 Skrevet 23. august 2019 Ja jeg har visst det, ifølge forskjellige personer. Jeg har aldri sett denne berømte dobbeltgjengeren da 😅
Gjest #Rasshøl Skrevet 23. august 2019 #9 Skrevet 23. august 2019 Kan ikke tenke meg det at finnes noen som ligner på meg. Jeg tror det ikke før jeg får se det.
AnonymBruker Skrevet 23. august 2019 #10 Skrevet 23. august 2019 Jeg har en, eller vi var prikk like i tenårene. Hun flyttet til der mine besteforeldre bodde. Jeg var alltid der i alle ferier, så jeg hadde jo en del venner der. Så da hun flyttet dit, var mine venner sikker på at hun var meg, og da jeg var på besøk der, var hennes venner, sikker på at jeg var henne. Men de flyttet igjen veldig raskt. Og hvem vet om hun kan være min halvsøster, for min far var singel, men møtte stadig på min mor på dans, og det endte med at hun ble gravid. Og da valgte pappa og gifte seg med henne. Kan jo hende han rakk og gjøre noen andre gravide rett før dette. Og hvis den kvinnen ikke var singel, så ville sikkert ikke pappa få vite om det. Jeg har en halvsøster jeg er fullstendig klar over, og som er 8 år eldre enn meg. Men hun og jeg var og helt identiske på bilder fra samme alder. Mens i dag, er vi forskjellige i utseende. Anonymkode: b6e52...d78
AnonymBruker Skrevet 23. august 2019 #11 Skrevet 23. august 2019 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva heter appene? Anonymkode: 6e465...b0f Twinstranger er en. Anonymkode: e15a2...4f6
AnonymBruker Skrevet 23. august 2019 #12 Skrevet 23. august 2019 Ja, de sier så. De har visst sett vedkommende på flere filmer på kino.... Anonymkode: 9a7ee...67e
AnonymBruker Skrevet 23. august 2019 #13 Skrevet 23. august 2019 Ei jeg hadde som sjef for noen år siden er visst veldig lik meg. Jeg ble flere ganger stoppet i gangene på jobb av folk som var innom og begynte å spørre meg ut om ting og tang og jeg bare «det tror jeg du må snakke med «Lene» om». Og de bare «er ikke du Lene da?» Folk ble veldig forvirra, haha. Anonymkode: f8748...be0
Jerry Lee Skrevet 23. august 2019 #14 Skrevet 23. august 2019 Håper da ikke det. Stakkars jævel i så fall... 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå