AnonymBruker Skrevet 23. august 2019 #1 Skrevet 23. august 2019 Jeg har nettopp startet på skolen for å ta opp et par fag, noe som stresser livet ut av meg da jeg føler jeg ikke får nok tid? Jeg er i et relativt vanskelig kjærlighetsforhold som også påvirker skolen, og lesingen. Hun er generelt av og på, og nå har hun klart å invitere meg til noen i familien hennes på søndag. Noe jeg syntes er litt merkelig, da ting ikke er helt optimalt etter min mening. Vi har det relativt bra når vi faktisk er sammen, men når vi ikke er sammen blir det ofte krangling og hun som blir ustabil mot meg. Hun kan slå opp flere ganger, true med å slette meg. Hun hater også vennene mine og har flere ganger sagt at jeg må gå ut av grupper med dem, eller generelt ikke henge med de. Dersom jeg er med de, blir hun sur og slår seg vrang. Hun har litt historie med vennene mine, og de har sine meninger om henne. Og det er vanskelig å føle seg i midten. Vennene mine liker hun åpenbart ikke så mye, og jeg syntes det er vanskelig å ha følelser for hun. Ingenting jeg gjør blir riktig, Vi har et såkalt av og på forhold, som sliter meg ut psykisk. Men føler jeg ikke har noen andre som er nærmere meg enn henne, og jeg klarer ikke gi slipp. Oppi det hele sliter jeg også med angst etter alt som har skjedd mellom meg og henne. Og kan si at psyken min er på et svakt punkt, og skolen er også en stressfaktor fordi jeg vil og må gjøre det bra. Jeg vet ikke hvordan jeg skal håndtere alt med skole, venner og kjæresteforhold. Samtidig som jeg skal passe på meg selv, trene og lignende 😕 Anonymkode: 70047...e04
Krakilsk Skrevet 23. august 2019 #2 Skrevet 23. august 2019 Hei, har du lest om kald/varm-relasjoner? Det høres ut som det du beskriver, og det er skrekkelig slitsomt, avhengighetsskapende og man kan bli helt oppspist av det. Jeg tror du vet det selv, at denne kjæresten ikke gjør det godt for deg. En kjæreste skal støtte en, og heie en frem. Du kunne nok trengt det nå. Utdanningen din og vennene dine er viktigere, de vil hjelpe deg med å få det bedre på lang sikt mens dette forholdet ikke fører noe sted. Prioriter deg selv før du er utslitt, hva er alternativet liksom?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå