Gå til innhold

Nipler - dame

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bite små nipler, ingen kan finne dem liksom... når noen prøver å suge dem må de på en måte lete etter 😂😂  hvorfor er de sånn? Det kan vel ikke være vanlig 

Anonymkode: 39bc6...faa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ALT er vel i grunn vanlig. 😉 Kvinnekroppen er flott uansett mener jeg, så være stolt av den kroppen du har. Små nipler eller ikke. 

Skrevet
Akkurat nå, ToMan skrev:

ALT er vel i grunn vanlig. 😉 Kvinnekroppen er flott uansett mener jeg, så være stolt av den kroppen du har. Små nipler eller ikke. 

Så snill du er, blir usikker siden en del jeg har vært med kommenterer dem

Skrevet

Jeg har altfor store, så livet er urettferdig. Erfaringsmessig blir sex og alt annet uansett best om man stråler god selvtillit og nyter det som er.

Anonymkode: 0bec7...087

• Liker 4
Skrevet

Ikke for å være en killjoy, men det heter faktisk brystvorter på norsk 😌 

Nipler, som er laget i metall, finnes i form og størrelser som blant annet slangenipler, rørnipler, flensnipler og smørenipler. Hvilken har dere? Man kan suge dem og da men å bite i metall er kanskje litt vondt. 

Her har man nipler for de som blir seksuelt opphisset av metalliske dingser: https://www.jula.no/catalog/verktoy-og-maskiner/trykkluft/kompressortilbehor/nipler-og-koblinger/

Anonymkode: e25e0...de2

• Liker 8
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nipler, som er laget i metall, finnes i form og størrelser som blant annet slangenipler, rørnipler, flensnipler og smørenipler. Hvilken har dere? Man kan suge dem og da men å bite i metall er kanskje litt vondt. 

Her har man nipler for de som blir seksuelt opphisset av metalliske dingser: https://www.jula.no/catalog/verktoy-og-maskiner/trykkluft/kompressortilbehor/nipler-og-koblinger/

Morsom du 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Morsom du  Anonymkode: 39bc6...faa

Nei, det er sant. 

Anonymkode: 10b96...000

• Liker 5
Skrevet

Det heter BRYSTVORTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonymkode: 96b11...92f

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Liker bedre ordet brystknopper 🤪

Anonymkode: b9a73...e40

• Liker 2
Skrevet

Menneskekroppen har ikke nipler. Dersom ordet brystvorte er så fælt, hva med brystknopp? 

Anonymkode: e9a70...132

• Liker 1
Skrevet

Min er ganske store og lange, og de er alltid synlig gjennom tøy så vær glad for at dine ikke synes så godt. Veldig mange som stirrer på de og får av og til spørsmål om jeg er kåt.

• Liker 2
Skrevet

Små, store. Alt er normalt! Ikke tenk på det! 

Anonymkode: 57060...185

Skrevet
4 timer siden, kristineg skrev:

Min er ganske store og lange, og de er alltid synlig gjennom tøy så vær glad for at dine ikke synes så godt. Veldig mange som stirrer på de og får av og til spørsmål om jeg er kåt.

Er du kåt da? 😉

Anonymkode: 8f03e...f54

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er du kåt da? 😉

Anonymkode: 8f03e...f54

HAHA

Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har vi fortsatt ikke kommet forbi disse rettelsene når vi forstår hva folk mener? 

Anonymkode: ef2e6...c88

• Liker 1
Skrevet

Et lite triks får å finne igjen små nipler når de feks har rullet ned på garasjegulvet er å bruke en lommelykt til å lyse parallelt med gulvet. Små metallgjenstander vil da lett lyse opp. Dersom du mistenker at de har rullet under en benk eller lignende kan det være lurt å haen magnet tilgjengelig slik at man kan fiske dem ut på den måten. Håper dette hjelper. Lykke til. 

Anonymkode: de9fd...548

• Liker 1
Skrevet

TS Tror du dette er noe bedre? En lang brystvorte som stikker frem uansett om jeg er kåt eller ei. Være glad for den nippelen/brystvorten du har!

IMG_8767.jpg

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har vi fortsatt ikke kommet forbi disse rettelsene når vi forstår hva folk mener? 

Anonymkode: ef2e6...c88

Hvorfor er det så vanskelig å bruke vanlige norske termer ?

Jeg tror gynekologen synes det er rart om jeg omtaler underlivet som «hoo-hah” .

Anonymkode: e9a70...132

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...