Gå til innhold

Navnelapper

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva anbefales av klistrelapper vs strykelapper? Og fra hvem? 

Mini begynner i barnehage i november og da vil jeg bestille og gjøre klart nå. 

Anonymkode: 08d1e...124

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klistrelapper til alt med vaskelapp/merkelapp du kan klistre dem på. Vi har kun strykelapper i hjemmestrikk.

Har fra Askeladden, veldig fornøyd med dem.

Anonymkode: 24d95...c29

Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker said:

Klistrelapper til alt med vaskelapp/merkelapp du kan klistre dem på. Vi har kun strykelapper i hjemmestrikk.

Har fra Askeladden, veldig fornøyd med dem.

Anonymkode: 24d95...c29

Skulle si akkurat det samme. Evt kan du bruke strykelapper på alle klær hvis du har for lite å gjøre. 😛

Anonymkode: 6aa6d...9a6

Skrevet

Klistrelapper fra Lappeliten.no :)

Anonymkode: 471cd...ec2

Skrevet

Siden det begynte å komme klistrelapper som tåler klesvask, har vi bare brukt det. Vi har bestilt fra forskjellige avhengig av hvem som har best tilbud, og jeg har ikke tenkt på at det er forskjell i kvalitet. 

Skrevet

Takk for svar ❤️ 

Holder klistrelappene så godt altså? Har kun ei venninne som har barn og hun anbefalte ikke klistrelapper, men jeg vil jo helst unngå strykelapper 🙊

Anonymkode: 08d1e...124

Skrevet

Vi bruker klistrelapper på alt, selv hjemmestrikk. Er mest fornøyd med lappeliten og askeladden

Skrevet

Bruker klistrelapper. De henger veldig godt. 

Anonymkode: abe16...f97

Skrevet

Klistrelapper fra askeladden! Brukt dem i 5 år nå, og fortsatt veldig fornøyd. Husk at lappene med hvit bakgrunn ikke sitter på i vask på klær. Kjøp med farget/mønstrete bakgrunn så har du lapper som sitter godt! 

Anonymkode: 48af3...437

Skrevet

Klistrelapper fra Askeladden, festes på merkelapper inni klærne. Strykelapper på sokker. 

Klistrelappene fra det firmaet man får gratis fra VG/familieklubben er helt håpløse og faller av i vask. Men Askeladden sitter i åresvis. 

Anonymkode: c1cbb...995

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...