Gå til innhold

Blir ho gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, hadde sex for første gang inatt, er forresten 18 år :) Var ganske full. Jeg kom ikke, men hadde ikke noe kondom og pikken var jo inni, og kom vel fort noe pre cum.

Dama gikk på p piller sa ho. Hva er sannsynligheten for å ha gjort ho gravid?

Videoannonse
Annonse
Gjest Alterego666
Skrevet
13 minutter siden, iskremm skrev:

Hei, hadde sex for første gang inatt, er forresten 18 år :) Var ganske full. Jeg kom ikke, men hadde ikke noe kondom og pikken var jo inni, og kom vel fort noe pre cum.

Dama gikk på p piller sa ho. Hva er sannsynligheten for å ha gjort ho gravid?

Veldig liten sjanse. 

Skrevet
Akkurat nå, Alterego666 skrev:

Veldig liten sjanse. 

Så det fins en sjanse?

Skrevet

Det er bevist at det ikke finnes sædceller i precum.

Men sikker kan man aldri være. Du sier du var full og du har ikke full kontroll på kroppen da.

Anonymkode: 24ec2...254

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, iskremm skrev:

Så det fins en sjanse?

Ingen prevansjon er 100% sikker 

Anonymkode: 12fb9...214

Skrevet

Gratulerer, du skal bli far! 

Neida, sannsynligvis går det bra, men det KAN jo skje. Bruk kondom, bruk kondom, bruk kondom!

• Liker 3
Gjest Alterego666
Skrevet

En teoretisk sjanse, ja. Det KAN være sperm i pre-cum, og det KAN være at hjn ikke bruker piller. I sum er sjansen for graviditet mikroskopisk. Ikke la dette holde deg våken om natta.

Gjest Warrior
Skrevet

Det går nok bra siden hun går på p-piller :) Hadde dere ikke brukt noe prevensjon hadde sjansen vært litt større. 

Skrevet
4 minutter siden, solmåneogstjerner skrev:

Gratulerer, du skal bli far! 

Neida, sannsynligvis går det bra, men det KAN jo skje. Bruk kondom, bruk kondom, bruk kondom!

Men tenk hvor mange som ligger rundt med hverandre uten kondom. Ingen jeg kjenner bruker kondom om de skal finne noen på Tinder osv.

Skrevet
4 minutter siden, Alterego666 skrev:

En teoretisk sjanse, ja. Det KAN være sperm i pre-cum, og det KAN være at hjn ikke bruker piller. I sum er sjansen for graviditet mikroskopisk. Ikke la dette holde deg våken om natta.

Pikken min var ganske våt når jeg dro den opp, kan være av pre cummet. Man vet aldri.

Men P Piller er ikke 100% safe heller?

Skrevet
Akkurat nå, iskremm skrev:

Men tenk hvor mange som ligger rundt med hverandre uten kondom. Ingen jeg kjenner bruker kondom om de skal finne noen på Tinder osv.

Neivel. Dere blir nok en gjeng med masse kjønnssykdommer og barn. 

(Piller er ganske trygt når de brukes korrekt, men du vet jo ikke sikkert at hun ikke surrer. Det beskytter jo heller ikke mot sykdommer. Så når du er ung og/eller ikke i et fast forhold er det absolutt lurest å bruke kondom i tillegg)

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, solmåneogstjerner skrev:

Neivel. Dere blir nok en gjeng med masse kjønnssykdommer og barn. 

(Piller er ganske trygt når de brukes korrekt, men du vet jo ikke sikkert at hun ikke surrer. Det beskytter jo heller ikke mot sykdommer. Så når du er ung og/eller ikke i et fast forhold er det absolutt lurest å bruke kondom i tillegg)

Finnes det noe statistikk på hvor mange som blir gravide selv ved bruk av piller?

Skrevet

Hvis en dame sier ja til å ha sex med deg uten kondom "fordi hun går på p-piller" så er nok sannsynligheten ganske stor for at hun er like uannsvarlig når det gjelder å ta de pillene som hun er når det gjelder å beskytte seg mot kjønnssykdommer.

Blir litt som å la ei dame styre lønnskontoen din når hun allerede har sendt alle sine egne penger til en Nigeriansk prins. 

• Liker 2
Skrevet (endret)
3 minutter siden, iskremm skrev:

Finnes det noe statistikk på hvor mange som blir gravide selv ved bruk av piller?

Ja bare google det. De er veldig trygge OM de brukes korrekt. Men som sagt, du kan ikke stole på ei tilfeldig dame fra tinder som i tillegg er full. Og det beskytter ikke mot sykdommer. 

Endret av solmåneogstjerner
  • Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, iskremm skrev:

Ja, 0,3 prosent av brukerne blir gravide i løpet av et års bruk og da skyldes det som regel glemt pille. Så sjansen er mikroskopisk. Slapp av 😉

• Liker 1
Skrevet

Ville nok ha bekymra meg mer for kjønnssykdommer enn for graviditet gitt.

Skrevet

Er dette kjæresten din?

Skrevet
3 minutter siden, Nuith skrev:

Blir litt som å la ei dame styre lønnskontoen din når hun allerede har sendt alle sine egne penger til en Nigeriansk prins. 

😂 

Helt sant! 

Skrevet
10 minutter siden, Nuith skrev:

Hvis en dame sier ja til å ha sex med deg uten kondom "fordi hun går på p-piller" så er nok sannsynligheten ganske stor for at hun er like uannsvarlig når det gjelder å ta de pillene som hun er når det gjelder å beskytte seg mot kjønnssykdommer.

Ho sa ho gikk på det etter sexen. Spurte.

Skrevet
9 minutter siden, Lycka skrev:

Ja, 0,3 prosent av brukerne blir gravide i løpet av et års bruk og da skyldes det som regel glemt pille. Så sjansen er mikroskopisk. Slapp av 😉

Det var lite! 

Men ja, kan vel roe meg ned litt nå ;) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...