Gå til innhold

Par som gifter seg omtrent med det samme de blir kjærester

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner du noen slike, og hvordan har det gått med de? Selv har jeg en kusine som hadde hastverk med å bli gift, hun søkte om skilsmisse fem mnd etter bryllupet 

Anonymkode: 1c738...880

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor fort snakker vi?

Anonymkode: 359cc...3a9

Skrevet

Vi giftet oss 8 mnd etter at vi traff hverandre første gang og var gift i over 20 år. 

Anonymkode: b0781...630

• Liker 3
Skrevet

Når man vet, så vet man♥️♥️♥️

Anonymkode: ad3b7...b16

• Liker 4
Skrevet

Kompis fridde til dama si etter 6 mnd, jeg ble litt sjokka. Men så tilbragte jeg tid med dem og syns de er som skapt for hverandre. Dama har blitt venninne av meg og hu er dritkul! De giftet seg året etterpå, altså for noen måneder siden.

Jeg og samboer har snakket om å bli gift etter bare 4mnd, vi flyttet sammen etter bare 2. Nå har det gått en stund så frieri er vel rett rundt hjørnet.

Anonymkode: 71bcb...f84

Skrevet

Gått fint for oss, vært gift i 15 år, flytta sammen etter en måned.Giftet oss 2 år etter.

Anonymkode: a7221...c50

• Liker 1
Skrevet

Venninna mi & mannen giftet seg 6 uker etter de traff hverandre! Fortsatt gift etter ca 15 år 😊

Anonymkode: c3992...662

• Liker 3
Skrevet

Kjenner flere som har giftet seg raskt, og ingen av de er sammen i dag.

Anonymkode: 7e0b9...bda

• Liker 1
Skrevet

Vært i forhold 4 år, tenker å gifte neste år! 

Men hadde lyst lenge før, bare dårlig økonomi! 

Jeg er 18 nå, han er 20 :) 

Anonymkode: e129d...dcc

Skrevet

Jeg kjenner et par som giftet seg etter et år sammen, de ser fortsatt ut til å være lykkelig gift nesten 12 år senere. 

Anonymkode: 359cc...3a9

• Liker 1
Skrevet

Giftet oss på 1års dagen vår. Vært gift i 13 år nå. Så langt går det veldig fint med oss. 

Anonymkode: 6175f...005

Skrevet (endret)

Vi giftet oss etter tre(!) mnd. Alt klaffa og vi satt å snakka sammen omtrent hele tiden av døgnet vi var våkne konstant i 3 uker før vi ble kjærester. 1 mnd. etter fridde han. Vi har det veldig fint sammen nå 8 år etterpå. Krangler sjelden og har noen rolige, saklige diskusjoner innimellom, ellers bra sammen. :)

Endret av Nuka
Auto korrektur fjerna en bokstav
  • Liker 2
Gjest Familytree
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når man vet, så vet man♥️♥️♥️

Anonymkode: ad3b7...b16

Jepp

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Selv har jeg en kusine som hadde hastverk med å bli gift, hun søkte om skilsmisse fem mnd etter bryllupet 

Dessverre skal man ikke skynde seg med disse beslutningene som varer livet ut.
Jeg kjenner mange arrangerte bryllup i sigøynersamfunnet.

Skrevet

80% av parene jeg kjenner har kjent hverandre noen få uker før de ble forlovet, og gjerne giftet seg få mnd etter. Uten å bo sammen først. De er riktignok kristne, men svært få av de er skilt. Kommer på 2 par her og nå. Av typ 100...

Anonymkode: b82f3...2fd

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner du noen slike, og hvordan har det gått med de? Selv har jeg en kusine som hadde hastverk med å bli gift, hun søkte om skilsmisse fem mnd etter bryllupet 

Anonymkode: 1c738...880

Giftet oss etter 2mnd for 12 år siden

Skrevet

Verre med disse som skal stadfeste ethvert nytt forhold med ny unge. 

Anonymkode: 774a0...5c3

• Liker 25
Skrevet

Finns ingen garantier for et ekteskap uansett, det kommer an på de to som er i ekteskapet det. Jeg vet også om noen som var sammen flere år og 2 mnd etter at de gifta seg så gikk de fra hverandre. Så dette må folk gjøre som de føler for. 

Anonymkode: d90f6...4a4

• Liker 3
Skrevet

Kjenner noen som giftet seg allerede etter to måneder. Det er det eneste eksempelet jeg har på at det kan fungere i mange år, for de er gift ennå. Ellers har mange andre jeg kjenner skilt seg etter hvert. Men det kunne også ha skjedd hvis de ikke giftet seg så tidlig.

Skrevet

Jeg kjenner noen sånne par og synes Ikke det er verre enn når folk venter barn omtrent med det samme de blir kjærester. 

Skrevet

Helt vanlig at det går fort for voksne folk. Vi flytta sammen etter et år og kjøpte sammen året etter det. Nå er vi sammen på trettende året og svært fornøyde, begge to :)

Anonymkode: 65160...2e2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...