AnonymBruker Skrevet 23. august 2019 #1 Skrevet 23. august 2019 Noen tips til produkter og selgere? Har veldig sensitiv hud, eksem og vekselvis tørr og fet hud. Mye urenheter og store porer. Ganske slapp og livløs hud med litt linjer og rynker. Er 30 år gammel. Anonymkode: 21d8d...ba3
Nora08 Skrevet 23. august 2019 #2 Skrevet 23. august 2019 Ville heller kjøpt fra yesstyle, de har masse! Hvordan produkter tenker du på?
AnonymBruker Skrevet 23. august 2019 #3 Skrevet 23. august 2019 3 timer siden, Nora08 skrev: Ville heller kjøpt fra yesstyle, de har masse! Hvordan produkter tenker du på? Får sjekke ut denne siden. Er ikke vant med å bestille fra utlandet. Tenker ikke på noe spesielt egentlig. Skrubb, rens, krem.. Alt som kan hjelpe. Er iallefall ute etter noe som kan stramme opp huden litt og redusere porene. Anonymkode: 21d8d...ba3
PetraPerlesukker Skrevet 23. august 2019 #4 Skrevet 23. august 2019 Hvorfor før det nye året? Kommer det nye regler?
AnonymBruker Skrevet 23. august 2019 #5 Skrevet 23. august 2019 5 minutter siden, PetraPerlesukker skrev: Hvorfor før det nye året? Kommer det nye regler? Ja, det blir mye dyrere å bestille fra utlandet. Anonymkode: b5e2f...0eb
AnonymBruker Skrevet 23. august 2019 #6 Skrevet 23. august 2019 Da er det jo kjempedumt å lete etter gode produkter nå. Du risikerer jo å finne noe som blir så dyrt at du ikke vil/kan fortsette å kjøpe det. Anonymkode: ec773...331 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2019 #7 Skrevet 23. august 2019 Hvorfor koreansk hudpleie? Selv bruker jeg mye koreansk sminke. Hudpleie derfta ligger jeg lang unna. Har hatt noen skikkelige reaksjoner på mye jeg har prøvd av det. Og jeg har ikke sensitiv hud engang. For å stramme opp huden har the ordinary masse gode serum ol Anonymkode: 97bb2...5bd 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2019 #8 Skrevet 23. august 2019 Å hamstre inn produkter som du ikke engang vet om passer deg og din hud er vel ikke akkurat det smarteste? Jeg skal hamstra inn mascara fra Korea og japansk mat. Og skjermbeskytter til iPad og telefon og annet til telefonene. Anonymkode: b8556...63d 2
Gjest O.G. Skrevet 23. august 2019 #9 Skrevet 23. august 2019 17 minutter siden, PetraPerlesukker skrev: Hvorfor før det nye året? Kommer det nye regler? Jepp....
Nora08 Skrevet 23. august 2019 #10 Skrevet 23. august 2019 (endret) Jeg har kjøpt en del hudpleie fra yesstyle og aldri hatt noen problemer 😊 legger ved bilder av det jeg selv har prøvd og liker veldig godt! Anbefaler deg å sjekke ut James Welsh på YouTube, han har masse om k-beauty. Har kjøpt nesten alt etter hans anbefaling og likt alt! Han sier ofte hvordan hudtype og sånn ting passer til 😊 Endret 23. august 2019 av Nora08
Antoinette Skrevet 23. august 2019 #11 Skrevet 23. august 2019 En full koreansk hudpleierutine kan involvere over 20 ulike produkterog ta opp mot 40 min.
Nora08 Skrevet 23. august 2019 #12 Skrevet 23. august 2019 5 timer siden, Antoinette skrev: En full koreansk hudpleierutine kan involvere over 20 ulike produkterog ta opp mot 40 min. Med maske ja, men de fleste kjører ikke 10 steg og maske hver dag. Og man kan bruke koreanske produkter uten å kjøre en full k-beauty rutine 😊 3
AnonymBruker Skrevet 23. august 2019 #13 Skrevet 23. august 2019 Ville droppet det da de ofte er full av stoffer som tilstoppet porer og noen av de inneholder alkohol (!) som totalt ødlegger huden. I tillegg tester majoriteten på dyr. Hvorfor ikke bare kjøpe the ordinary? Anonymkode: 4b1b5...75b 3
AnonymBruker Skrevet 23. august 2019 #14 Skrevet 23. august 2019 Husk at kremer etc går ut på dato Anonymkode: 7f8e0...893 1
Nora08 Skrevet 23. august 2019 #15 Skrevet 23. august 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ville droppet det da de ofte er full av stoffer som tilstoppet porer og noen av de inneholder alkohol (!) som totalt ødlegger huden. I tillegg tester majoriteten på dyr. Hvorfor ikke bare kjøpe the ordinary? Anonymkode: 4b1b5...75b Fra 2018 er det ikke lenger lov å teste på dyr i Korea, så dette er ikke lenger fakta, men er alltid bra å sjekke merkene man kjøper. Mange av k-beauty merkene er cruelty-free. Enig med at man skal være skeptisk til alkohol i produkter, men ikke alle typer alkohol er farlig. Noen typer alkoholer, typ «fatty-alcohols» er skin safe og kan gi gode resultater i hudpleieprodukter 😊 2
AnonymBruker Skrevet 23. august 2019 #16 Skrevet 23. august 2019 Lurt! Men er det vedtatt av den nye avgiftsgreia skal innføres? Jeg tenker isåfall å stacke opp med - Solfaktor - Retinolholdige kremer - BHA serum - Hyaluronic acid serum - Matrixyl serum - Collagen masker/kremer - Acne pads - Vitamin C serum - Hårkurer - Babyfoot peeling Blir en dyr storhandling å kjøpe 5-10 pakker av hvert produkt, men i hvertfall store penger å spare på i det lange løp! Den nye avgiftsgreia er jo helt sinnsyk. Ikke noe rettferdig at man skal betale omtrent (nesten) det produktet koster å kjøpe, i avgifter til norske stat i tillegg! Anonymkode: b17d6...27c 1
Nora08 Skrevet 24. august 2019 #17 Skrevet 24. august 2019 Cosrx sin aloe solkrem er den beste jeg har prøvd! Og de har supre BHA eller AHA tunere også!
AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #18 Skrevet 24. august 2019 Jeg bestiller alt av koreansk hudpleie hos skin secret. De er i Norge så slipper styre med toll. Anonymkode: a93c9...ac6
rebony Skrevet 24. august 2019 #19 Skrevet 24. august 2019 Skjønner ikke at noen tør å kjøpe sånt på eBay, man vet jo faktisk aldri hva man får når man bestiller sånt uregulert fra andre land. 2
ops2 Skrevet 24. august 2019 #20 Skrevet 24. august 2019 (endret) On 8/23/2019 at 10:23 AM, Nora08 said: Ville heller kjøpt fra yesstyle, de har masse! Hvordan produkter tenker du på? Jeg mener det blir tollavgifter på Yesstyle fra 2020 også. Siden det kommer fra utlandet. Jeg sjekker ut muligheten for å fortolle selv. Har ikke studert det så nøye, men det ut som om det kan bli billigere. Når det ikke er en 350 kroners grense, kan jeg kjøpe mer hver gang. Noen internettbutikker har tilbud som "kjøp to, få tre". Og Iherb har hatt porto for varer til Norge lenge. Såkalte "shipping savers" kan senke portoen til null, men da har 350 - kroners grensen hindret meg å kjøpe nok. Mulig at internettbutikker vil betale tilbake fortollingsgebyret hvis man kjøper over en viss grense. Vi får se, det er bare noe jeg tenker kan bli en mulighet. 3 hours ago, rebony said: Skjønner ikke at noen tør å kjøpe sånt på eBay, man vet jo faktisk aldri hva man får når man bestiller sånt uregulert fra andre land. Jeg kjøper bare fra selgere som har 99% positive feedback og mange positive reviews. Iamlove - shop er en av mine faste Ebaybutikker. I dette miljøet, med så mange brukere og bloggere, sprer informasjon om falske eller ødelagte produkter seg lynfort. Som når Benton hadde et problem med sin essence i 2014. Å holde et øye med Korean Beauty forumet på Reddit kan være lurt. 22 hours ago, AnonymBruker said: Hvorfor koreansk hudpleie? Selv bruker jeg mye koreansk sminke. Hudpleie derfta ligger jeg lang unna. Har hatt noen skikkelige reaksjoner på mye jeg har prøvd av det. Og jeg har ikke sensitiv hud engang. For å stramme opp huden har the ordinary masse gode serum ol Anonymkode: 97bb2...5bd Ja, the Ordinary er kjempebra. Siden Blivakker begynte å selge det, kjøper jeg bare derfra og ikke fra Canada. For å komme tilbake til trådstarters spørsmål: Jeg skal kjøpe to krukker [Beauty of Joseon] Dynasty Cream og legge en i kjøleskapet. Den absolutt beste ansiktskremen. Når de er brukt opp, får jeg se hvordan jeg skal få tak i mer. Og så skal jeg kjøpe ROHTO Hadalabo Gokujyun Toner with Super Hyaluronic Acid Lotion. Når det er tomt, kjøper jeg noe annet fra the Ordinary. Hyaluronic Acid påført før ansiktskrem gir en fantastisk følelse for min hud. I 2021 skal det komme en internasjonal standard for betaling av toll i EU, som Norge garantert kommer til å henge seg på. Så det blir et nytt sett av regler. 3 hours ago, AnonymBruker said: Jeg bestiller alt av koreansk hudpleie hos skin secret. De er i Norge så slipper styre med toll. Anonymkode: a93c9...ac6 Det var stive priser og dårlig utvalg. Jeg tenker det blir bare the Ordinary for meg. Endret 24. august 2019 av ops2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå