Gå til innhold

Maiami strikkegenser! Trenger tips og hjelp!


Nora08

Anbefalte innlegg

Hei! Trenger deres strikke-ekspertise!

jeg så denne genseren på Instagram og syntes den så veldig fin ut, likte fargene 😊 men 3500kr er litt for mye for en student, så tenkte å strikke noe i samme stilen!

Men jeg lurer litt på hvilken type garn dere tror passer? Og hvor tykke pinner trenger jeg? (Tenker noe mellom 8-10 kanskje?)

Evig takknemlig for all hjelp og svar 😊

F09A4F33-3A22-459F-B453-736EE283CB8D.jpeg

7586E4D3-DF5D-44CA-AD69-1C63BB80C46D.jpeg

D92924A9-A19F-467A-8B5B-1637CD2983F5.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville prøvd å finne en oppskrift på en lik eller lignende genser, så kan du finne riktig garn- og pinnetykkelse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Muskath skrev:

Jeg ville prøvd å finne en oppskrift på en lik eller lignende genser, så kan du finne riktig garn- og pinnetykkelse.

Det var smart! Har tenkt mest på dobbel tråd faerytale eller fat faerytale 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Fjaselina skrev:

Ser enkel og grei ut! Kanskje liknar heilt opp mot 9:)

Tror den er enkel å strikke, 9 er nok lurt 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Nora08 skrev:

Hei! Trenger deres strikke-ekspertise!

jeg så denne genseren på Instagram og syntes den så veldig fin ut, likte fargene 😊 men 3500kr er litt for mye for en student, så tenkte å strikke noe i samme stilen!

Men jeg lurer litt på hvilken type garn dere tror passer? Og hvor tykke pinner trenger jeg? (Tenker noe mellom 8-10 kanskje?)

Evig takknemlig for all hjelp og svar 😊

F09A4F33-3A22-459F-B453-736EE283CB8D.jpeg

7586E4D3-DF5D-44CA-AD69-1C63BB80C46D.jpeg

D92924A9-A19F-467A-8B5B-1637CD2983F5.jpeg

Altså noe styggere og til en styggere pris har jeg aldri sett. Bare de armene, hvordan skal de få plass i ei jakke til høsten og vinteren?

Finnes mengder av både billigere og finere gensere. Gratisoppskrifter i mengder finner du på garnstudio.no

(Ja, jeg vet ts du spurte ikke om dette svaret, men ...)

Anonymkode: 66952...3e0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså noe styggere og til en styggere pris har jeg aldri sett. Bare de armene, hvordan skal de få plass i ei jakke til høsten og vinteren?

Finnes mengder av både billigere og finere gensere. Gratisoppskrifter i mengder finner du på garnstudio.no

(Ja, jeg vet ts du spurte ikke om dette svaret, men ...)

Anonymkode: 66952...3e0

Veldig enig med at prisen ikke er noe fin ja 😊 genseren er smak og behag, jeg syntes den er fin. Har flere gensere med slike ermer og har ikke noe problemer med de og jakker, vinterjakkene er jo ganske store og romslige.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Latterlige priser for en genser som det tar maks 2-3 kvelder å strikke, iallfall når man har strikket litt før. 

Anonymkode: 4e7d6...5fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Latterlige priser for en genser som det tar maks 2-3 kvelder å strikke, iallfall når man har strikket litt før. 

Anonymkode: 4e7d6...5fd

Det jeg også tenkte! Har strikket 8-9 gensere nå, med mønster og bølger, så tenkte at denne kan jeg lett klare selv! 3599kr ligger prisen på i Norge 🙃

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...