Gjest Sorben Skrevet 12. mai 2005 #1 Del Skrevet 12. mai 2005 Jeg har vært inne på sidene til Sportmann. Der så jeg ei jakke som jeg veldig gjerne kunne tenke meg å kjøpe til sønnene mine. http://www.sportmann.no/Butik/default.asp?...n=NB&menuitem=0 Dessverre så hadde de bare igjen i rosa... og jeg kan ikke kjøpe rosa jakke til dem. Jakka er ei catalina jakke. Vindjakke med netting fòr, med hel glidelås og 2 lommer. Det er ribbestrikk kant nederst på ermene og nederst på jakken. Nå lurer jeg på om det er noen som har sett disse jakkene i en eller annen butikk. Noen der ute som kan hjelpe meg med å finne denne jakka i en annen farge enn rosa? Da hadde jeg blitt veldig takknemmelig iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 12. mai 2005 #2 Del Skrevet 12. mai 2005 Siden du vet navnet på den kan du jo ringe rundt til div. sportsbutikker å spørre om de har den inne. HH selges jo i mange sportsbutikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. mai 2005 #3 Del Skrevet 12. mai 2005 Jeg har kjøpt denne i mørkeblått på Intersport Skikkelig flott jakke Vet de også har den på G- sport og sport1 butikkene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. mai 2005 #4 Del Skrevet 13. mai 2005 Jeg fikk den idag jeg, den i grønn altså, str 2 fra sportmann, HELT NYDELIG til en sommerbrun gutt;) Har den nok på sportsbutikker også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå