Gjest Anonymous Skrevet 2. september 2002 #1 Skrevet 2. september 2002 Vi har nå bestemt oss for snart å prøve å få barn, og jeg har kuttet ut p-pillen. Og resultatet er at hele ansiktet er fult av kviser!!! Har andre opplevd det samme og hva kan man eventuelt gjøre???
Gjest Anonymous Skrevet 2. september 2002 #2 Skrevet 2. september 2002 Er i samme situasjon som deg. Etter å ha brukt p-piller i flere år har jeg nettopp sluttet og merker mye mer uren hud og kviser. Jeg er blitt flinkere å rense huden min men dette ser heller ikke ut til å hjelpe. Håper at det bedrer seg, skulle nesten tro jeg var tilbake i pupertetskrisa... :oops:
Sylva Skrevet 3. september 2002 #3 Skrevet 3. september 2002 Jeg opplever også det samme. Skikkelig irriterende! Lite morsomt å se ut som en tenåring når en faktisk nærmer seg 30... Jeg har funnet et produkt som hjelper meg: American quality aloe. (kjøpes på helsekostforretning) Dette er ei salve, ganske tykk, som jeg kjøpte for å bruke på samboers psoriasis. Ikke bare hjalp den på psoriasisen, men den hjelper på kvisene også! ( pluss at den er en suveren ettersolkrem) Jeg bruker den som nattkrem... Husk å rense huden hver dag med ei mild rensemelk og pøs på med god dag- og nattkrem.
Gjest Anonymous Skrevet 5. september 2002 #4 Skrevet 5. september 2002 Tusen takk for rådet, Sylvia!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå