AnonymBruker Skrevet 23. august 2019 #1 Skrevet 23. august 2019 Flyttet i nytt hus og har lyst på ny og større seng. Ser på Jensen seg og får fnatt av prisen. Mens Signature Collection hos Bohus er pent, ligner og koster en fjerdedel av Jensen. Har tatt litt på sengene og synes ikke jeg merker forskjell... Er det stor forskjell på billig og dyr her? Anonymkode: edf2b...3cc
AnonymBruker Skrevet 23. august 2019 #2 Skrevet 23. august 2019 Du får Jensen fra rundt 10 tusen på tilbud. Jeg har bare hatt Jensen i 30 år, sliter på min tredje Jensen nå. Hender, når jeg er bort på besøk, at jeg sover på madrasser fra andre produsenter. Både billige og dyre. Kort oppsummert: Det er forskjell på billige og dyre madrasser. Anonymkode: 38057...c72 2
AnonymBruker Skrevet 23. august 2019 #3 Skrevet 23. august 2019 Jeg kjøpte Jensen på tilbud til 10 000 kroner for 13 år siden. En av de modellene jeg mistenker at de aldri har solgt til full pris, men kun har som kampanje, og som koster 8999/10 999 på Bohus nå. Den er like god i dag. Jeg ville ikke valgt den i dag, men det er ikke på grunn av kvaliteten. Årsaken er at den øverste madrassen er hel, mens den underste er todelt. Jeg ønsker motsatt, da jeg har en mann som sover litt urolig på nettene, og hver gang han snur på seg forplanter bevegelsene seg til meg. Utenom det ligger vi veldig godt. Anonymkode: 2f238...e2a
AnonymBruker Skrevet 23. august 2019 #4 Skrevet 23. august 2019 Da vi skulle kjøpe ny seng, kjøpte vi ikke Jensen, tror jeg, husker ikke hva vi har, men vi kjøpte heller ikke det billigste. Den billigste sengen kunne vi merke slitasje på fjærene i utstillingsmodellen, men da det stod mellom dyr og mellomdyr, var det vanskelig å merke kvalitetsforskjell i liggekonfort uten å humpe veldig med liten kontaktflate, altså sitte. Da jeg lå nede kom jeg ikke langt nok ned i madrassene til å kjenne forskjellene. Vi bestemte oss for den madrassen som var myk nok til at hofta gikk ned i madrassen da jeg lå på sida, for jeg synes ikke det er behagelig å ligge på toppen med krum ryggsøyle. En madrass i mellomskiktet var best for oss som ikke veier så mye, og vi merker ikke noe slitasje etter fire år i alle fall. Anonymkode: ef3ee...e95
Gjest BigBear Skrevet 23. august 2019 #5 Skrevet 23. august 2019 Svane har også hyggelige priser 😃 Svane
Cordelia Skrevet 24. august 2019 #6 Skrevet 24. august 2019 (endret) Har en billig rammemadrass fra Bohus som jeg har hatt i ti år. Har ingen klager så langt. Endret 24. august 2019 av Cordelia
2468 Skrevet 25. august 2019 #7 Skrevet 25. august 2019 Om du velger toppmodellen til billigere merker vil du ikke merke stor forskjell. Kjøpte selv en dyr wonderland madrass, men innholdet i den er ikke bra. Syntetiske materialer og madrassen falt sammen etter 1 år. Forsøkte å benytte garanti, men svaret var «du må klage direkte til produsenten, men det vil bli vanskelig for deg å bevise feilen» (dette selv med et bilde) Kjøpte nylig ny seng på ikea (toppmodellen) veldig god seng, pustende naturmaterialer, 90 netter der du kan prøveligge sengen. Liker du den ikke kan du bytte den. Og 10 års garanti som faktisk virker. Så det jeg sier er, sjekk hvilke materialer sengen og overmadrassen er laget av.
AnonymBruker Skrevet 25. august 2019 #8 Skrevet 25. august 2019 57 minutter siden, 2468 skrev: Om du velger toppmodellen til billigere merker vil du ikke merke stor forskjell. Kjøpte selv en dyr wonderland madrass, men innholdet i den er ikke bra. Syntetiske materialer og madrassen falt sammen etter 1 år. Forsøkte å benytte garanti, men svaret var «du må klage direkte til produsenten, men det vil bli vanskelig for deg å bevise feilen» (dette selv med et bilde) Kjøpte nylig ny seng på ikea (toppmodellen) veldig god seng, pustende naturmaterialer, 90 netter der du kan prøveligge sengen. Liker du den ikke kan du bytte den. Og 10 års garanti som faktisk virker. Så det jeg sier er, sjekk hvilke materialer sengen og overmadrassen er laget av. Ikea har faktisk blitt veldig god på madrasser og senger. Fikk utrolig god hjelp av de ansatte der da jeg kjøpte madrasser i vinter. Er enn så lenge veldig fornøyd, sover som et barn 😄 Anonymkode: 40ff0...b50
AnonymBruker Skrevet 25. august 2019 #9 Skrevet 25. august 2019 Har en 1,80 seng fra ikea til rundt 13 000 og den er utrolig god! Anonymkode: 76d00...925
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå