Gjest privat Skrevet 12. mai 2005 #1 Del Skrevet 12. mai 2005 Har en kvise eller byll eller noe på siden av ene kjønnsleppen. Det er en liten kul, kommer ut guffe og blod og så tenker jeg at greit, da blir det bra. Men det gror jo aldri! Når det er nesten bra, sprekker det opp igjen og kommer sånn guffe igjen. Hva er dette og hva kan jeg gjøre?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. mai 2005 #2 Del Skrevet 12. mai 2005 Kan være herpes... Svir/klør det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 12. mai 2005 #3 Del Skrevet 12. mai 2005 jeg hadde en slik en for ei god stund siden.. den gikk vekk etter et par dager, og har aldri vært plaget igjen... så kan faktisk bare være en uskyldig kvise også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest privat Skrevet 12. mai 2005 #4 Del Skrevet 12. mai 2005 Tror vel ikke det er herpes, selv om jeg ikke vet hvordan det er, men er ikke det sånn munnsår-aktig? Og det er en litt større kul under huden. Har hatt det i kanskje to-tre uker og begynner å bli lei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 12. mai 2005 #5 Del Skrevet 12. mai 2005 hmm, hvis den har vært der så lenge, så ville jeg tatt en tur til legen... han har garantert noe som vil få det vekk før det er gått 2,3 uker til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå