AnonymBruker Skrevet 23. august 2019 #1 Skrevet 23. august 2019 Lurer på hvor mange som føler det slik? Blir du av og til redd eller bare urolig om kveldene? Var ordentlig stormvær her i natt og jeg synes det var litt ubehagelig, men vanligvis pleier jeg ikke å synes det...? Ble liksom litt trist for at det går mot mørkere tider, men aner ikke hvorfor... jeg liker ikke sommer så godt heller. Anonymkode: 066ed...202
AnonymBruker Skrevet 23. august 2019 #2 Skrevet 23. august 2019 Jeg blir litt redd spesielt når huset lager mye lyder om jeg er alene hjemme på nettene. Har alltid vært litt engstelig av meg og har visst aldri vokst det av meg. Anonymkode: 66388...00d
AnonymBruker Skrevet 23. august 2019 #3 Skrevet 23. august 2019 Ja, samme her. Er godt voksen men uroer meg fortsatt når det er lyder om natta, vet ikke om man noen gang vokser det av seg? :( Anonymkode: 066ed...202
AnonymBruker Skrevet 23. august 2019 #4 Skrevet 23. august 2019 Nei, jeg tror nok alltid jeg kommer til å være litt engstelig i hvertfall selv. Er i begynnelsen av tredve årene nå, så det er vel bare sånn jeg er.. Jeg tvinger meg til å lukke øynene og tenke på noe annet når huset knirker ekstra på natta. Litt sånn som jeg gjorde da jeg var liten og gjemte meg under teppet for monsteret i skapet.. 🙈🙊 Anonymkode: 66388...00d
AnonymBruker Skrevet 23. august 2019 #5 Skrevet 23. august 2019 Jeg kan bli redd når jeg går hjem alene i mørket på kveldstid. Det tror jeg ikke jeg er alene om som kvinne. Anonymkode: c1375...782
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå