AnonymBruker Skrevet 22. august 2019 #1 Skrevet 22. august 2019 Hei Var i butikken i dag og var på egen scan av varer, maskinen ville ikke funke og jeg fikk litt panikk og stappet varene i posen og gikk. Når jeg har komt litt lengre nede i veien ser jeg damen i kassen kommer ut fra butikken igjen og kikker etter noen. Er utrolig redd hun så etter meg dersom jeg ikke betalte for varene. Kommer butikken til og holde utkikk etter meg nå? Skal hente en pakke på butikken i morgen eller ila de neste dagene, er utrolig redd for at hun kjenner meg igjen. Tror dere hun kommer til og kjenne meg igjen? Anonymkode: ad423...ffd
AnonymBruker Skrevet 22. august 2019 #2 Skrevet 22. august 2019 Da går du bare innom og forklarer deg, også kan de hjelpe deg å ordne opp. Anonymkode: 9ef8a...ea5
AnonymBruker Skrevet 22. august 2019 #3 Skrevet 22. august 2019 Hø? Fikk panikk av at maskina ikke funka? Da spør man om hjelp. Varene er ikke gratis, bare fordi man ikke får scanna dem. Anonymkode: 1cb1b...1eb 6
AnonymBruker Skrevet 23. august 2019 #4 Skrevet 23. august 2019 Det var nok ikke deg hun så etter, siden hun ikke ropte etter deg. Eller gikk du på en vei hvor hun ikke kunne se deg, men du kunne se henne? Det sagt, så tror jeg at jeg ville gått til butikken og vært ærlig og gjort opp for meg. De har deg på kamera og hvis de har fått med seg at du har stjelt så vil de være på utkikk etter deg. Om de i det hele tatt fikk det med seg er noe helt annet. Vet du om de har et vaktrom/kamerarom der? Min nærbutikk har ikke det, men en større litt lenger vekk fant jeg ut at hadde en vakt som følger med på kameraet og folk i butikken hele tiden, så han når han løp etter en dame som stjal pålegg... Det er en mulighet at det kan ha tatt litt tid fra personen på overvåkningsrommet fikk sagt fra til den butikkansatte, så den butikkansatte fikk reagert og sett etter deg. Men ikke vært så redd, det er ikke veldig store konsekvenser for å stjele på den måten. Anonymkode: b0eef...75f
AnonymBruker Skrevet 23. august 2019 #5 Skrevet 23. august 2019 Hvorfor ba du ikke om hjelp når maskinen ikke funket? Er du enda en av disse som prøver å svartmale selvscanningskasser i butikkene? Anonymkode: fe31b...85c 3
Chiyo Skrevet 23. august 2019 #6 Skrevet 23. august 2019 Hva i helvete stjal du for? Hvis scanneren ikke virker så bruker du en annen maskin eller spør om hjelp. Om de vet at noen har stjelt så har vel butikken kameraovervårkning som de kan sjekke. 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2019 #7 Skrevet 23. august 2019 Jeg lurer også på hvordan du kom deg ut av selvscanningsområdet uten kvittering. Gikk du ut samtidig som en annen kunde som åpnet bommen med sin kvittering? Anonymkode: fe31b...85c
AnonymBruker Skrevet 23. august 2019 #8 Skrevet 23. august 2019 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg lurer også på hvordan du kom deg ut av selvscanningsområdet uten kvittering. Gikk du ut samtidig som en annen kunde som åpnet bommen med sin kvittering? Anonymkode: fe31b...85c Ikke alle butikker har en sånn bom. På Coop Prix hvor jeg bor er det ikke bom, man bare går rett ut. Anonymkode: 7fc07...09d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå