Jannibrud Skrevet 12. mai 2005 #1 Skrevet 12. mai 2005 Jeg må dra med meg brudekjolen min land og strand, siden vi har valgt å gifte oss laaangt utenfor allfarvei. Noen som har tips til meg?? Redd den blir krøllete, og hva da? Tør jeg stryke på den :-? I tillegg har jeg utfordring i å frakte den uten at gommen ser den. Håper å få plass til den i bunadsposen min (får den i gjennomsiktig plast fra salongen). Vi lager utfordringer for oss selv...
Murf Skrevet 12. mai 2005 #2 Skrevet 12. mai 2005 hør med salongen om den kan strykes. Jeg og forloveren min satt kvelden i forveien og strøk og strøk og strøk og strøk. (ja, jeg hadde laaaangt slep) Murf
Annie78 Skrevet 12. mai 2005 #3 Skrevet 12. mai 2005 Får du ikke kjolepose fra salongen? Det fikk jeg. Min henger trygt på hurtigruta i lugaren til min tante som jobber ombord. Når jeg har hatt min kjole i bil, har jeg hengt opp kleshengeren i det håndtaket over vinduet i baksetet, og lagt kjolen fint utover i setet. Vi skal og kjøre veldig langt for å komme dit vi skal gifte oss, så jeg er glad jeg slipper å kjøre med kjolen i bilen. Men du burde få deg en laaang kjolepose som ikke er gjennomsiktig... Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå