Gå til innhold

Møte på universitetet, en bekjent, taushetsplikten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg var på ett møte på universitetet for en uke siden. Møte var anngående hvordan gjøre " Student støtte" bedre. Vet ikke om det er rett oversettelse, så bruker ordet "Well-being " videre, siden det var på ett utenlandsk universitet. Jeg sa meg villig til å være med på dette møtet, som en bruker, altaå jeg har hatt timer hos "Well-being" -team. 

Problemet mitt er at ei som var der, som nå har fått jobb i "Well-being team" er ei jeg har studert med. Vi har gått i samme klasse i tre år. Hyggelig jente det, kan hende ikke min favoritt person, langt fra. Hun har egentlig vært en mobber. Vi alle på møtet hadde taushetsplikt ( untagen meg, siden jeg ikke jobber på universitetet og er student). Hun er underlagt taushetsplikten,  men jeg stoler ikke på henne. Kan jeg forklare situasjonen videre til de andre som var der? Vi skal ha ett nytt møte snart. Jeg vet ikke om hun vil komme til å spre hva jeg sa videre, det var uansett ikke mye, bare det at jeg hadde trengt litt ekstra støtte fra "Well-being team " mens jeg studerte. Følte meg usikker med henne rundt. Jeg vil aller helst ikke ha henne der. 

Anonymkode: 4b175...106

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...