AnonymBruker Skrevet 22. august 2019 #1 Del Skrevet 22. august 2019 Jeg er i søknadsprosessen nå, men finner ikke klare eksempel på den formelle starten på en jobbsøknad på engelsk. I Norge viser de ofte til setninger som "viser til søknad utlyst ..., og søker herved på stillingen som...". Hvordan ville dere formulert dette på engelsk om dere i det hele tatt ville hatt det med. Kan det holde med noe à la "Application for the position as *position* at *company*.", før en går rett på en setning og to som trekker de inn? Anonymkode: 2fe07...219 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Optimo Skrevet 22. august 2019 #2 Del Skrevet 22. august 2019 Google "Cover letter example" så får du en del innspill. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2019 #3 Del Skrevet 22. august 2019 'Ello, mate! Anonymkode: b8a8d...61c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2019 #4 Del Skrevet 22. august 2019 https://www.theguardian.com/careers/2017/sep/25/how-to-write-cover-letter-perfect-pitch Holder nettopp på med det samme. Dette er en link jeg fikk tilsendt fra vårt "Career center" hvor jeg har studert. Håper det hjelper, hjalp meg litt. Anonymkode: 00691...80d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2019 #5 Del Skrevet 23. august 2019 " Hear, hear" Anonymkode: 513d7...aaf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå