Gå til innhold

Hva gikk ikke etter planen i bryllupet ditt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen av mine:
- Sov dårlig natt til bryllupet. Kanskje bare 5 timer
- Kom for sent til vielsen
- Grønske på kjolen ila første halvtime
- Brunt fra brudebuketten kom på kjolen ila en time
- Halvannen time senere kom det en liten snegle på kjolen når vi tok bilder skogen (til slutt slutta jeg å bry meg om kjolen) 😅
- Ingen tårer som trillet på brudgommens kinn
- Rakk ikke å prate med alle gjestene. Sikkert ikke halvparten en gang
- Så dårlig kvalitet på videokameraet vi lånte at det ikke går an å se hvem som holdt talen. Heldigvis var lyden så bra at det går an å høre hva og hvem som snakker
- Han som skulle filme brukte ikke videostativet vi hadde lånt til han. Ble litt filming av sine egne sko og sånt under vielsen 😅

Ellers så var det mye bra altså!

Spennende å høre hvordan andres opplevelser har vært.
Btw kommentarer over at du hadde et perfekt bryllupet er ikke velkomment her 😆

Anonymkode: 6254a...f12

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Teksten forsvant under bryllupsvalsen. Teksten var hele poenget med sangen (You’re the light of my life). Hadde heller ikke tenkt på at underskjørtet tok så mye plass, så hele dansen gikk egentlig ræva.

Takk for maten-talen var så dårlig at jeg er flau, seks år senere.  

Vi har forresten aldri sett på videoen fra bryllupet vårt. Tror ikke vi vet hvor den er engang 😂

Anonymkode: e18b9...4c7

• Liker 4
Skrevet

(lov å snike inn enn aldri så liten "du kan umulig ha barn enda hvis du syntes 5 timer søvn er veldig lite"? 😂)

Jeg er ikke gift enda, men var i ett der den store fine bryllupskaka hadde blitt totalt ødelagt (falt sammen) før den skulle serveres, så vi gjester fikk bare sånn "flykrasj" av en kake. 😂

Anonymkode: a3446...e5b

• Liker 15
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

(lov å snike inn enn aldri så liten "du kan umulig ha barn enda hvis du syntes 5 timer søvn er veldig lite"? 😂)

Jeg er ikke gift enda, men var i ett der den store fine bryllupskaka hadde blitt totalt ødelagt (falt sammen) før den skulle serveres, så vi gjester fikk bare sånn "flykrasj" av en kake. 😂

TS her.

Haha, fantastisk det med den bryllupskaka altså. Tenker og at det er så fort gjort!
Barn har jeg faktisk! Så med noen dårlige netter på forhånd i tillegg til den 5-timers natta så kjente det litt for godt til det desverr.

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Teksten forsvant under bryllupsvalsen. Teksten var hele poenget med sangen (You’re the light of my life). Hadde heller ikke tenkt på at underskjørtet tok så mye plass, så hele dansen gikk egentlig ræva.

Takk for maten-talen var så dårlig at jeg er flau, seks år senere.  

Vi har forresten aldri sett på videoen fra bryllupet vårt. Tror ikke vi vet hvor den er engang 😂

Anonymkode: e18b9...4c7

Å nei, den er lei! Tipper det så bra ut likevel ❤️

Hvis det er en trøst så ble ikke brudevalsen så bra her heller, hadde ikke øvd å danse den i brudekjolen så endte opp med å tråkke og nesten snuble i kjolen 😅

Skrevet

Håret mitt ble ikke som det skulle, og når det var satt opp var det altfor sent å begynne på nytt, jeg fikk ikke blå blomster i buketten enda det var hovedfargen og favorittfargen min,  sløret mitt satt feil vei hele kvelden, den ene forretten (vi hadde to) var halvrå, noe som sikkert var meningen men som jeg ikke visste, fotografen tok ALT FOR FÅ bilder av bare oss brudeparet, det finnes f.eks ikke et eneste bilde av oss med brudebuketten.  Han brukte kanskje 10-15 min på oss. Underskjørtet mitt med hoop slo seg vrang så jeg måtte ta det av og kjolen ble dermed ikke så poofy som jeg ville ha den.  La meg se, det var vel det hele.  Men alt i alt ble det en kjempefest og mange kalte det et eventyrbryllup. 

Anonymkode: 92361...2a9

• Liker 3
Skrevet

Han som skulle filme vielsen greide ikke å skjønne hva som var på og av på kameraet. Vi har derfor ingen bryllupsvideo. Det er ganske surt...

• Liker 5
Skrevet
3 minutter siden, Jolene skrev:

Han som skulle filme vielsen greide ikke å skjønne hva som var på og av på kameraet. Vi har derfor ingen bryllupsvideo. Det er ganske surt...

Fy fader.... bomme på det helt grunnleggende....

Anonymkode: 31f9c...094

• Liker 8
Skrevet

Bestefar som gav 1åringe mammadalten sjokolade under vielsen, helt ok det.. Men ikke fullt så moro når 1åringen klamret seg til meg og kjolen med sjokoladeansikt og sjokoladefingre. 

Vi hadde vielsen og festen på ett hotell, det var lagt inn en pause der folk kunne slappe av på rommene sine, osv. Helt greit, til alle plutselig forsvant og jeg var alene med en 3 åring som måtte på do, og jeg var den eneste som kunne hjelpe henne på do. Måtte stu oss inn på en knøttliten do, med en diger kjole. 

Skulle giftet oss før barn 🙄

Anonymkode: f602a...65a

• Liker 6
Skrevet

Videokamera som ikke virket i kirken, og null bilder fra vielsen heller. Alt sviktet. 

Anonymkode: 0451e...afe

• Liker 2
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fy fader.... bomme på det helt grunnleggende....

Anonymkode: 31f9c...094

Jupp, til tross for at vi ikke forventet noe helt fantastisk da det var et håndholdt kamera og et familiemedlem. Vedkommende hadde også fått opplæring i hvordan bruke kameraet, men neida... Ikke noe å få gjort med nå, men det er fortsatt litt surt. Alt ellers gikk fantastisk da!

• Liker 4
Skrevet

Jeg tenkte jeg skulle gjøre meg litt fin før bryllupet og bestilte ansiktsbehandling i forkant. Damen som tok den spurte om hun kunne få nappe bryn og slikt, jeg tenkte det var greit. Jeg har ganske kraftige bryn og har aldri brukt farge på de eller tegnet på ekstra bredde, utenom på bryllupsdagen min😭 hun nappet de i god 90-/00- tallsstil, helt utrolig.. 

Anonymkode: b158d...56b

• Liker 3
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg tenkte jeg skulle gjøre meg litt fin før bryllupet og bestilte ansiktsbehandling i forkant. Damen som tok den spurte om hun kunne få nappe bryn og slikt, jeg tenkte det var greit. Jeg har ganske kraftige bryn og har aldri brukt farge på de eller tegnet på ekstra bredde, utenom på bryllupsdagen min😭 hun nappet de i god 90-/00- tallsstil, helt utrolig.. 

Anonymkode: b158d...56b

Å herregud, det er en grunn til at jeg ikke lar noen røre øyenbrynene mine 😫

Vi engasjerte søsteren til venninna mi som fotograf, fordi hun holdt på å utdanne seg/kurse seg til det. Hun tok ingen bilder, hun tok bare de oppstilte bildene av oss, men ingenting utover kvelden. Hun spiste og drakk, og jeg fikk overlevert en cd med ti bilder på noen uker etterpå. Tydelig en misforståelse, og fullt mulig min feil, men det var fryktelig kjedelig.

Anonymkode: a1b10...539

• Liker 3
Skrevet

Dere som har mislykkede bilder /video. Det er en grunn til at det koster med bryllupsfotograf. De vet hva de gjør, men hey. Dere sparte mye penger hvertfall 👍🏻 så de pengene hadde kanskje vært greit å ikke spare på? 

Vi brukte 35 000 kr på fotograf. Og sitter nå 5 år senere igjen med fantastiske bilder jeg ser ofte på. 

• Liker 7
Skrevet
4 minutter siden, kaleidoskop said:

Dere som har mislykkede bilder /video. Det er en grunn til at det koster med bryllupsfotograf. De vet hva de gjør, men hey. Dere sparte mye penger hvertfall 👍🏻 så de pengene hadde kanskje vært greit å ikke spare på? 

Vi brukte 35 000 kr på fotograf. Og sitter nå 5 år senere igjen med fantastiske bilder jeg ser ofte på. 

Vi brukte 20 000 på hele bryllupet, og jeg er så glad vi ikke brukte mer. Bilder er ikke så farlig, vi er skilt i dag 😜

Men skjønner hva du mener, skal man først bruke penger på dagen, er det ikke sånt man bør spare inn på.

• Liker 22
Skrevet
44 minutter siden, kaleidoskop said:

Unødvendig å gni det ekstra inn. Tråden handler ikke om hvor fantastiske valg du tok, det handler om hva som gikk galt..

• Liker 37
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker said:

Vi brukte 20 000 på hele bryllupet, og jeg er så glad vi ikke brukte mer. Bilder er ikke så farlig, vi er skilt i dag 😜

Men skjønner hva du mener, skal man først bruke penger på dagen, er det ikke sånt man bør spare inn på.

Godt dere ikke brukte mer da nei 😅

Skrevet

Her brukte ikke sminkøren eyeliner, jeg pleier alltid å ha det på! Så sminken ble litt for naturlig i forhold til hva jeg hadde sett for meg.

Skrevet

Skulle ikke hatt den lebestiften jeg hadde på meg. Smitta lett over på mannen og han var litt rød rundt munnen på noen av bildene 😅

Ble også mye tråkking på brudekjolen under brudevalsen. Lurer på hvordan andre fikser den biten her 🧐

• Liker 1
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Begynte brudens navn på A? Den med kaka har jeg også opplevd og alle tok det med fantastisk humør. :)

Anonymkode: f2bdc...0a7

• Liker 2
Skrevet

Vi feiret bryllup i utlandet og skulle være der i to uker. Dro på "siste sjekk" til restauranten lørdag i 12-tiden og hovmesteren avsluttet samtalen med "ok, see u next saturday"....NOT! Selskapet med 40 gjester skulle være den lørdagen, ikke neste! Men det gikk da på et vis :)

Anonymkode: 27312...4fb

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...