Gjest Anonymous Skrevet 2. september 2002 #1 Skrevet 2. september 2002 hvor lang tid i forveien begynner dere å se på kjoler?? Skal gifte meg juni neste år, er det for tidlig å begynne??
meta Skrevet 2. september 2002 #2 Skrevet 2. september 2002 Det er nå det begynner å komme masse nyheter, så det er nok ikke så dumt å begynne. Dessuten er det mange som har salg nå og det kan det jo være fint å ta med seg. Vi gifter oss 3. mai og jeg kjøpte kjolen min for tre uker siden Ellers har du jo absolutt veldig god tid, så det haster jo ikke. Veldig klare beskjeder dette her
Imax Skrevet 2. september 2002 #3 Skrevet 2. september 2002 Gjør det når du vil! Du kommer til å finne en flott kjole uansett, det er så mye lekkert å velge mellom. Det eneste du må huske er evnt. leveringstid og tid til endringer på kjolen, så hvis jeg var deg ville jeg valgt kjolen senest mars. ALTSÅ: Du har god tid!!!
livy Skrevet 2. september 2002 #4 Skrevet 2. september 2002 Hadde jeg vært deg hadde jeg dratt å begynt å se og prøve litt.. det finnes så utrolig mye fint, og det er jammen ikke bare bare å velge!!! Det jeg syntes var morsomst var at jeg endte opp med en kjole som var helt anneledes enn hva jeg hadde trodd jeg skulle ha!!! morro!! Lykke til, og kos deg en masse med forberedelsene!!!!!! Koz...
Augustbrud2003 Skrevet 3. september 2002 #5 Skrevet 3. september 2002 Jeg trodde det kom til aa ta laaaang tid foer jeg fant kjolen min... vel... etter aa ha traalet internett uten egentlig aa finne det som jeg trodde jeg var paa jakt etter,ente jeg opp som Livy med en heelt annen kjole. Og det var den foerste som jeg proevde paa.. det sa bare DING DONG (hoerte kirkeklokkene dure i hodet mitt) saa jeg var jo ferdig i en fei med letingen etter en kjole. Har tittet litt i sjul naa litt senere bare for aa vaere sikker paa at jeg har gjort det riktige valget.. og jeg kan fortelle at det ikke er en eneste kjole som kan maale seg med det dingdonget som jeg opplevde med den foerste.... Superfornoeyd !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå