Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest karenn
Skrevet

Skal ha eksamen i spansk muntlig snart. Er det noen her som har hatt det og kan fortelle litt om hvordan det gikk? Er det lett å stryke i spansk muntlig?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg hadde det og det gikk supert! Fikk faktisk 5!

Jeg hadde bodd i Spania rett før eksamen, så var vant til å snakke om alt mulig, så var bare pensumet å skumme igjennom.

Var ikke skummelt i det hele tatt, jeg hadde en kjempeålreit sensor.

Kan sikkert være litt skummelt hvis du bare har hatt spansk på skolen før, men bare snakk i vei, ikke tenk for mye før du snakker. bedre at du snakker masse med noen få feil, enn at du sitter der og er stille og lite snakkevillig med alt rett.

Lykke til!!!

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei,

Hvis det er vgs spansk muntlig du snakker om så har jeg tatt det. Først hadde jeg en lytte del. Satt på et rom å hørte på CD. Tror jeg fikk ta notater. Når jeg kom inn skulle jeg så gjenfortelle det jeg huska. Så spurte de litt om CDn og jeg sa om jeg var enig/uenig. Så gikk de over til resten av pensum. Var veldig OK egentlig. Tror ikke det er lett å stryke på noen muntlig eksamen på vgs.

Det går sikkert mye bedre enn du tror. Sier som Sneip over meg - bare snakk så mye du kan! Initiativ teller også, og vilje.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...