AnonymBruker Skrevet 22. august 2019 #1 Skrevet 22. august 2019 Flere som ser på denne ? Jeg liker den men skjønner ikke helt kapittel-inndelingen...? Anonymkode: 27d78...9ce
AnonymBruker Skrevet 22. august 2019 #2 Skrevet 22. august 2019 Jepp, har sett hele Likte den veldig godt. Hva er det du ikke forstår med kapittelinndelingen? Anonymkode: ec0c9...853 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2019 #3 Skrevet 22. august 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jepp, har sett hele Likte den veldig godt. Hva er det du ikke forstår med kapittelinndelingen? Anonymkode: ec0c9...853 At den hopper fra innspilling i -93, -98, -01 og så helt nytt. Og i mellom hoppene er det nye skuespillere og karakterer bare forsvinner. Mangler det noen episoder på Netflix ? Ja artig serie. Den tar stadig nye vendinger 😂 Anonymkode: 27d78...9ce
utakulanini Skrevet 22. august 2019 #4 Skrevet 22. august 2019 28 minutter siden, AnonymBruker said: At den hopper fra innspilling i -93, -98, -01 og så helt nytt. Og i mellom hoppene er det nye skuespillere og karakterer bare forsvinner. Mangler det noen episoder på Netflix ? Ja artig serie. Den tar stadig nye vendinger 😂 Anonymkode: 27d78...9ce Det er 10 episoder totalt, da jeg så det på Netflix fantes alle sammen der.. Jeg forstår ikke helt denne forvirringen din, men bare hold fokus og se videre. De introduserer jo nye karakterer etterhvert i begynnelsen av serien og alle knyttes sammen. Det er ikke så mange tidshopp syntes jeg 😅
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå