AnonymBruker Skrevet 22. august 2019 #1 Skrevet 22. august 2019 Hva har du spist på det meste på en dag? Eller under et måltid, på en kveld, op noen timer eller dager? Romkaeraten min spiste nettopp en hel fruktnøtt og 2 l is ila noen få timer 😰 Anonymkode: a89a1...c20
Gjest BangersBeans&Mash Skrevet 22. august 2019 #2 Skrevet 22. august 2019 Har spist 2liter is på under 1 time😳 Fikk selvfølgelig knute i russelua etter den. Og ble skikkelig kvalm!
Camillapb Skrevet 22. august 2019 #3 Skrevet 22. august 2019 Hvis det er over ett par timer er det ikke så galt. Is glir jo rett gjennom, haha. Drepte just en melkesjokolade på sikkert 10-15 min😂
SPOCA Skrevet 22. august 2019 #4 Skrevet 22. august 2019 (endret) Altså, på et par timer kunne jeg fint fått ned det. Det er en grunn til at jeg en gang i tiden veide over 80 kg mer enn det jeg gjør nå. Det skal mye til før jeg føler meg så mett at jeg blir kvalm. Hadde jeg kunnet hadde jeg gaflet i meg det som er. Det er av ren og skjær viljestyrke jeg spiste kun ett sjokoladekakestykke på jobb i går, for å si det på den måten (vanligvis holder jeg meg langt unna for å slippe å kjenne på sultfølelsen). Noen av oss er dessverre utstyrt med lite sultfølelse, hvilket gjør at man rett og slett får ned mer enn andre. Det er en grunn til at jeg telt kalorier hver eneste bidige dag i over 5 år. Endret 22. august 2019 av SPOCA
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå