AnonymBruker Skrevet 22. august 2019 #1 Skrevet 22. august 2019 Jeg er 40 år og har hele livet mitt hatt sex med jevnaldrende menn. Hvordan er det å ha sex med mann på 65, 70, 80 år i forhold til menn som er 30-40 år yngre? Anonymkode: a66fe...425
AnonymBruker Skrevet 22. august 2019 #2 Skrevet 22. august 2019 Jeg er kvinne. Ts. Anonymkode: a66fe...425
AnonymBruker Skrevet 22. august 2019 #3 Skrevet 22. august 2019 Mange ting som spiller inn da... det er iallfall ikke en dimensjonalt. For det første handler det jo om flørt, hvem flørter du med, hvem har du lyst på, hvor står dere mentalt? Dette er bare noe som spiller inn der to møtes og får oppleve kjemi etc. Anonymkode: f7c50...9f8
AnonymBruker Skrevet 22. august 2019 #4 Skrevet 22. august 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Mange ting som spiller inn da... det er iallfall ikke en dimensjonalt. For det første handler det jo om flørt, hvem flørter du med, hvem har du lyst på, hvor står dere mentalt? Dette er bare noe som spiller inn der to møtes og får oppleve kjemi etc. Anonymkode: f7c50...9f8 Ja jeg skjønner det, men jeg tenker mer på det fysiske.Får de like lett ereksjon, klarer de å bevege på seg, får de utløsning? Ts. Anonymkode: a66fe...425
AnonymBruker Skrevet 22. august 2019 #5 Skrevet 22. august 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja jeg skjønner det, men jeg tenker mer på det fysiske.Får de like lett ereksjon, klarer de å bevege på seg, får de utløsning? Ts. Anonymkode: a66fe...425 kan du ikke bare prøve med en som du får tiltrekning til og har god tone med. Hvis han blir tent på deg, så vil han virkelig gjøre jobben godt. Finnes ingen fasit svar. Anonymkode: f7c50...9f8
Trolltunge Skrevet 22. august 2019 #6 Skrevet 22. august 2019 Tror ikke det er noen fasit på dette. Er jo menn i 20-50 årene som har utfordringer med det du nevner, og sikkert menn i alderen 60-100 som ikke har det. Jeg har heller aldri hatt sex med andre enn jevnaldrende, men tenker at jeg får oppleve det du lurer på med mann, ikke menn, og at jeg da må forholde meg til utfordringer mann har, uavhengig av hvordan menn er. Klarer uansett ikke å pløye over dem alle.
kristineg Skrevet 22. august 2019 #7 Skrevet 22. august 2019 Min erfaring er at eldre menn vet hva de vil i større grad enn unge. De tør å spørre om å få oppleve fantasiene sine.
Sokrates2 Skrevet 22. august 2019 #8 Skrevet 22. august 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 40 år og har hele livet mitt hatt sex med jevnaldrende menn. Hvordan er det å ha sex med mann på 65, 70, 80 år i forhold til menn som er 30-40 år yngre? Anonymkode: a66fe...425 Du er godt voksen. Er selvstendig og med stor selvtillit. Om Du er interessert i fasitsvaret , da er det bare å trå til med litt egeninnsats. Gruppen eldre menn er langt fra en ensartet gruppe. Intellektuelt er det naturlig nok en stor spennvidde. Men det Du er mer opptatt av ,og nysgjerrig på , er elskeevnen til kandidatene. Søk innenfor gruppen som viser rimelig god form og som utstråler god helse. Ett tip fra meg til Deg.: Ta en testrunde på dansegulvet. Det er rimelig godt samsvar mellom hvor godt et par danser og hvor samstemt det er i Senga.
AnonymBruker Skrevet 22. august 2019 #9 Skrevet 22. august 2019 Vil tro de er dvaskere i kroppen og mye mindre utholden og spenstige, men de kan nok flere teknikker enn ungguttene på 20 og 30 hvertfall etter et langt seksuelt liv Anonymkode: 02884...dd7
AnonymBruker Skrevet 22. august 2019 #10 Skrevet 22. august 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er kvinne. Ts. Anonymkode: a66fe...425 Det skjønte vi når du sa «sex med menn» da Anonymkode: 2df22...284
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå