Gå til innhold

Sex i "betaling" for å få låne bil!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er aleneforelder og i en svært vanskelig og presset økonomisk situasjon. Har fått store skader på bilen jeg er avhengig av daglig og spurte eks kjæresten om å få låne hans bil ca en måned, så jeg klarer å få reparert min egen, og siden han har en ekstra bil han ikke bruker og har sagt jeg kan få låne den...

For å låne meg bilen vil han ha sex i gjengjeld!!

Er det normalt av menn å oppføre seg så jævlig kjipt mot kvinner?!? Koster han ingenting å låne meg den bilen..

Det var forøvrig jeg som gikk fra han, og han vet at jeg ikke er interessert i å ha sex med han, selv om han stadig maser om det, han vet at jeg ikke tenner på han lenger, og at jeg er i en desperat økonomisk situasjon per d.d..😔

Anonymkode: 49069...313

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det der er ulovlig. Han kan risikere å bli straffeforfulgt pga utpressing

Anonymkode: 4e900...94e

• Liker 17
Skrevet

Hvorfor kan du ikke gi han litt sex da? Du har jo ingenting å tape på det. Gammel kjærlighet ruster aldri som sagt. 

Anonymkode: 36a4a...2df

• Liker 5
Skrevet

Dette har jeg veldig vanskelig for å tro på. Ser skolen ikke er helt i gang enda.

Anonymkode: b9544...34b

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Koster han ingenting å låne meg den bilen..

DET er bare en tull altså, og ganske respektløst. Det koster han ganske mye at du bruker bilen, så du må jo betale han. Fortrinnsvis penger da. Hvis du forventer å få låne den gratis er du jo helt på styr

Anonymkode: b339a...469

• Liker 28
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er aleneforelder og i en svært vanskelig og presset økonomisk situasjon. Har fått store skader på bilen jeg er avhengig av daglig og spurte eks kjæresten om å få låne hans bil ca en måned, så jeg klarer å få reparert min egen, og siden han har en ekstra bil han ikke bruker og har sagt jeg kan få låne den...

For å låne meg bilen vil han ha sex i gjengjeld!!

Er det normalt av menn å oppføre seg så jævlig kjipt mot kvinner?!? Koster han ingenting å låne meg den bilen..

Det var forøvrig jeg som gikk fra han, og han vet at jeg ikke er interessert i å ha sex med han, selv om han stadig maser om det, han vet at jeg ikke tenner på han lenger, og at jeg er i en desperat økonomisk situasjon per d.d..😔

For en dritt! Vær glad du er kvitt han. 

Sex som gjenytelse er vel sexkjøp og dermed ulovlig? 

Til ab.. 469. Hvis det er en eldre bil så er jo kostnaden ved å låne bort bilen relativt begrenset. 

Problemet ditt er jo hvilke alternativer har du. Hvis du finner en annen løsning kan du jo si til han at du heller selger deg på gata enn å betale han med sex. 

Jeg mener selvsagt ikke at du skal selge deg, hverken til han eller andre. 

• Liker 6
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

DET er bare en tull altså, og ganske respektløst. Det koster han ganske mye at du bruker bilen, så du må jo betale han. Fortrinnsvis penger da. Hvis du forventer å få låne den gratis er du jo helt på styr

Anonymkode: b339a...469

Ja spurte han om hvor mye jeg skulle betale, i tillegg til bensin, forsikring for en mnd osv..

Men han er rik selv og full av penger, og KUN sex han vil ha i gjengjeld..🤮

Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker said:

Tviler sterkt på å nekte å låne noen en bil kan regnes som utpressing.

Anonymkode: 32351...2ef

• Liker 8
Skrevet

Ts er villig til å ta bonustap for han om du krasjer bilen?

Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er jo ikke utpressing, men et tilbud om å låne bil mot sex. 

Mener du at det er utpressing om jeg sier til naboen at han kan låne gressklipperen min mot at han tar seg av posten min mens jeg er på utenlandsreise? 

• Liker 5
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Ts er villig til å ta bonustap for han om du krasjer bilen?

Med millioner på bok som han har, ja!

Og han vet jeg ikke kræsjer bilen, det er faen meg ikke poenget i denne tråden her heller!

Den handler om å prøve å presse noen han vet har det svært vanskelig, så han kan få dekket sine egne seksuelle behov, står det respekt av det eller?!

• Liker 2
Skrevet
31 minutter siden, petterm said:

For en dritt! Vær glad du er kvitt han. 

Sex som gjenytelse er vel sexkjøp og dermed ulovlig? 

Til ab.. 469. Hvis det er en eldre bil så er jo kostnaden ved å låne bort bilen relativt begrenset. 

Problemet ditt er jo hvilke alternativer har du. Hvis du finner en annen løsning kan du jo si til han at du heller selger deg på gata enn å betale han med sex. 

Jeg mener selvsagt ikke at du skal selge deg, hverken til han eller andre. 

Ja er ufattelig glad jeg gjorde det slutt og ble kvitt han, lykke!!

Alternativet er å sykle fem mil om dagen, noe jeg heller foretrekker, så beholder jeg min verdighet og selvrespekt i tillegg..

• Liker 6
Skrevet

hvis jeg var deg så ville jeg ordnet en avtale der du betaler penger for lånet. Det er bedre avtalevilkår å forholde seg til. 

Men egentlig så skulle du ikke lånt bil hos han. Tror du må tenke nytt, og komme deg videre, ellers blir du innhentet av det gamle, og det ønsker du vel ikke?

Anonymkode: cc42c...a0d

• Liker 4
Skrevet
10 minutter siden, OnFire skrev:

Er jo ikke utpressing, men et tilbud om å låne bil mot sex. 

Mener du at det er utpressing om jeg sier til naboen at han kan låne gressklipperen min mot at han tar seg av posten min mens jeg er på utenlandsreise? 

Hvordan er dette sammenlignbart med krav om sex for å få låne bil, mener du?

• Liker 10
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

hvis jeg var deg så ville jeg ordnet en avtale der du betaler penger for lånet. Det er bedre avtalevilkår å forholde seg til. 

Men egentlig så skulle du ikke lånt bil hos han. Tror du må tenke nytt, og komme deg videre, ellers blir du innhentet av det gamle, og det ønsker du vel ikke?

Han var den eneste jeg kjenner som har to biler, og som har sagt jeg kunne få låne en om det skulle bli problemer..

Sikkert ikke så mange i Norges rike land hvor de fleste som bader i penger og kjører SUV til 600 000,- ,som risikerer å havne i en sånn situasjon, eller som ville forstå hvordan det er å befinne seg i den situasjonen...

Får forøvrig ikke noe lån når man ikke har penger..

Er det greit å prøve å utnytte fattige mennesker for å få dekket egne seksuelle lyster og behov?!

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Arabella said:

Hvordan er dette sammenlignbart med krav om sex for å få låne bil, mener du?

Garantert et svar fra en mann, Arabella!!🤮

• Liker 5
Skrevet

Hva slags sex forventer han? Kanskje han er villig til å forhandle og gå ned til en håndjobb én gang i uka?

Anonymkode: 025e0...922

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Han var den eneste jeg kjenner som har to biler, og som har sagt jeg kunne få låne en om det skulle bli problemer..

Sikkert ikke så mange i Norges rike land hvor de fleste som bader i penger og kjører SUV til 600 000,- ,som risikerer å havne i en sånn situasjon, eller som ville forstå hvordan det er å befinne seg i den situasjonen...

Får forøvrig ikke noe lån når man ikke har penger..

Er det greit å prøve å utnytte fattige mennesker for å få dekket egne seksuelle lyster og behov?!

Nei, det er ikke riktig måte å gjøre det på. Men så kjenner han deg fra før, og dere kjenner hverandres historie. Du er ikke fremmed for han. Men jeg regner med dere vil være ferdig med historien, og det jo mange minner som dukker opp og som innhenter deg og som du i grunn ikke vil tilbake til. 

Skrevet

Hva feiler det folk som i det hele tatt stiller krav om sex i bytte for å låne bil?

• Liker 13
Skrevet

Er dette far til barna? Håper ikke det, men om det er det er det ekstra ille. 

Ufin oppførsel. Forstår at du heller sykler enn å ha sex med ham for å låne bilen. Jeg hadde gått baklengs hele veien heller enn å ha sex med en jeg ikke ønsker å ha sex med som betaling for noe. 

Han hadde vært mindre idiot ved å bare si blankt nei til å låne deg bil. 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...