Gjest Anonymous Skrevet 12. mai 2005 #1 Skrevet 12. mai 2005 Vi skal gifte oss da og bare lurer på hvor langt dere andre har komt i planleggingen og hva dere har gjordt. Synes vi er i rute, men halvveis venter på en sjokkartet: Å nei...det glemte vi helt ut-opplevelse. kjempekjekt hvis dere vil fortelle litt hilsen meg
Martha Stewart Skrevet 12. mai 2005 #3 Skrevet 12. mai 2005 Vårt bryllup skal holdes 25. juni og her (nederst på siden) er en oversikt over hvilke detaljer som er i boks og hva som gjenstår.
prikkeline Skrevet 12. mai 2005 #4 Skrevet 12. mai 2005 Tja, vi skal gifte oss 16 juli, dvs om 2 mnd og har følgende klart: kirke/prest, hotell, invitasjoner sendt ut, frisør og fotograf bestilt, blomsterbukett og knappehullsblomst + brudepikebukett i boks. Brudesvenner og brudepike har fått antrekk og jeg har fått kjole, tiara, smykke, undertøy, sko, slør og sko. Sambo har bestilt sjakett (og har sko fra før). Vi skal overnatte på hotellet bryllupsnatten. Hotellet ordner også musikken, maten, bordpynten, drikke osv....Hmmmm, var det noe mer?? Gavelisten er lagt ut hos tilbords og toastmaster er ordnet. Så har vi diskutert menyen med hotellet men har ikke mottatt prisen på menyen enda. Dette har vi ikke ferdig enda: Inn- og utgansmusikken + salmene. Har ikke snakket med organisten eller presten enda. (Den presten vi kjenner har selvfølgelig ferie denne dagen, så vi får en annen). Vi har ikke skaffet skyss fra kirken enda. Svarfristen går ut 1. juni, så etter dette kan vi sette opp bordplassering og lage ferdig power point-presentasjonen som skal stå og gå i et hjørne inne på gaverommet. Sangheftet må vi også vente med til vi har fått noe å putte inn i sangheftet. Nå kommer jeg ikke på noe mer, men har mange ting på lista over ting som må gjøres siste uka - den uka kommer til å bli full av stress tror jeg.Da skal jeg ha samtale med fotografen, med konditoren, med frisøren og blomsterhandleren. Pluss alt somskal handles inn til sammenkomsten fredag i tillegg til mat heile helga for masse folk osv.................... lurer på hvor mye jeg kommer til å glemme, men har roen enda.
IdaC Skrevet 12. mai 2005 #5 Skrevet 12. mai 2005 Vi gifter oss 24.juni og har kommet så langt: Dette er i boks: time til vielse bestilt lokale mat er bestilt fotograf musikk frisør ringer kjole,tiara,slør, sko klær til mannen brudebuketten er bestilt i dag hotell til bryllupsnatten bryllupsreise kjøpt inn det meste av drikke og brus/mineralvann fått tilbakemelding på invitasjoner fra de aller fleste Dette gjenstår: lage serviettringer bestille servietter med våre navn på bestille blomster til lokalet kjøpe inn nattmat (vi skal ha spekemat) bestille bryllupskake (gjør det neste fredag) bestemme oss for hvilke andre kaker som skal bakes jeg må finne undertøy til under kjolen og til bryllupsnatta morgengave til min kjære bestille hånd/fot/hudpleie Tror jeg har fått med meg det meste
Gjest Anonymous Skrevet 13. mai 2005 #6 Skrevet 13. mai 2005 Vi gifter oss 25. juni. Fordi vi gifter oss et annet sted enn her vi bor, har vi lagt opp til at en god del blir gjort siste uka før bryllupet. Pr. i dag gjenstår: Samtale med prest Samtale med fotograf Nærmere samtale med lokalet og hjelp Nærmere samtale med kokk Nærmere samtale med musikk Nærmere samtale med toastmaster Prøvetime hos frisør Bestille time for hudpleie ( brunfarge, negler ol. ) Innkjøp av drikke, samt diverse ( duker, kaffe, sukkerbiter, lime, sitron etc. ) Småplukk ( låne lysestaker, melkespann etc. ) Det som gjenstår er hovedsaklig de tunge postene, men noen av dem kan dessverre fortsatt ikke tas unna pga. etternølere ifht. svarfrist... Mye gjenstår altså... ...og bare 42 dager igjen å gjøre på !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå