Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

skal til usa nå og skal kjøpe meg dongeribukser. er de bra på lee der borte? er det evt noen andre bukser jeg burde prøve?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Har bodd i usa i 4 år, fra 2001-2005. Lee produseres jo der, så du burde finne disse buksene nesten overalt.

Har et inntrykk av at disse buksene slettes ikke er veldig "in" i USA, og blir sett på som et billigmerke.

Personlig brukte jeg often jeans fra Tilt som man får kjøpt på blant annet Pasific Sun.

Gjest Anonymous
Skrevet

Var de billige der da? (siden de ble sett på som et billig-merke, her koster de jo 6-700) :)

ikke trådstarter :)

Gjest Tristessa
Skrevet

Hvis du går inn på www.lee.com og videre inn på den amerikanske siden og ser oversikten over hvilke modeller de har, da skjønner jeg virkelig hvorfor Lee er sett ned på i USA... Ville nok heller satset på et annet merke jeg. Earl Jeans, for eksempel. Sikler på selv.

Gjest Gjesta
Skrevet

Det finnes masse bra merker i USA, for eksempel Earl Jean, True Religion, Rock&Republic, Juicy Couture...Disse merkene er råttent dyre i Norge (Her snakker vi om 1500 og opp for et par jeans, Lee er billig i forhold), men sannsynligvis MYE billigere der.

Gjest Étoile
Skrevet

Earl Jean har mye kult ja, har to par selv. Andre merker du bør se etter i USA er Joe's jeans, Antik Denim, Blue Cult, Earnes Sewn.. Kort fortalt - de har lassevis med kule jeansmerker i USA som du enten ikke får tak i eller som er grisedyre her.

Heldiggris, jeg vil også til USA og shoppe... :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...