M71 Skrevet 22. august 2019 #1 Skrevet 22. august 2019 Og jeg har ikke spesielt lyst til det. Jeg fjernet henne ett års tid etter bruddet, og det er vel ett år siden nå. Vi hadde et relativt greit brudd etter 20+år og 2 unger, men hun gjorde en del ting i etterkant for å sikre seg at jeg ikke hadde noen forhåpninger om gjenopptagelse av forholdet (noe jeg heller ikke hadde lyst til). Det var relativt dårlig stemning et års tid, men vi samarbeidet godt om barna, og gjør det fortsatt. Det er det viktigste for meg. Hun delte heller aldri noe med meg på fb, eller så hadde hun bare verdens kjedeligste jobboppdateringer. Skal man for å være høflig svare ja på dette? Vi har kontakt på messenger og vanlig telefon ved siden av.
AnonymBruker Skrevet 22. august 2019 #2 Skrevet 22. august 2019 Har du ikke lyst, så dropper du å godta henne. Det er absolutt ikke noe krav om å ha ekser på FB, så lenge man har andre kanaler man kan kommunisere om barna og det praktiske. Jeg har ikke min eks og barnas far på FB eller instagram, rett og slett fordi det føles mer ryddig å ikke ha hverandre der. Slipper å føle meg overvåket, eller at eksen kan tracke min aktivitet. Fornøyd med den avgjørelsen. Anonymkode: 13c0e...8bb 1
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 22. august 2019 #3 Skrevet 22. august 2019 Er jo bare å la være om du ikke vil.
AnonymBruker Skrevet 22. august 2019 #4 Skrevet 22. august 2019 Hvem bryr seg om fb eller sosiale medier, det er bare så 2012.... Anonymkode: 2b742...a96 1
M71 Skrevet 22. august 2019 Forfatter #5 Skrevet 22. august 2019 3 minutter siden, AnonymBruker said: Hvem bryr seg om fb eller sosiale medier, det er bare så 2012.... Anonymkode: 2b742...a96 Du vet, vi gamlinger på 45+ Uansett, som nevnt over. Jeg har ikke lyst. så jeg bare sletter den. 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2019 #6 Skrevet 22. august 2019 Du er ikke forpliktet til å gi hun tilgang til privatlivet ditt på sosiale medier , selvom dere har barn sammen. På den andre siden kan det være nettopp derfor hun vil følge deg på sosiale medier, fordi hun vil se hvordan du lever nå og hva barna er med på. Anonymkode: dcb0d...6f9
AnonymBruker Skrevet 23. august 2019 #7 Skrevet 23. august 2019 18 timer siden, M71 skrev: Og jeg har ikke spesielt lyst til det. Jeg fjernet henne ett års tid etter bruddet, og det er vel ett år siden nå. Vi hadde et relativt greit brudd etter 20+år og 2 unger, men hun gjorde en del ting i etterkant for å sikre seg at jeg ikke hadde noen forhåpninger om gjenopptagelse av forholdet (noe jeg heller ikke hadde lyst til). Det var relativt dårlig stemning et års tid, men vi samarbeidet godt om barna, og gjør det fortsatt. Det er det viktigste for meg. Hun delte heller aldri noe med meg på fb, eller så hadde hun bare verdens kjedeligste jobboppdateringer. Skal man for å være høflig svare ja på dette? Vi har kontakt på messenger og vanlig telefon ved siden av. Ikke gjør det. I framtiden vil du kanskje legge ut bilder av deg og ny kjæreste, og da blir det problematisk. Og hun blir sur over at du tar henne bort DA. Anonymkode: efe44...009
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå