AnonymBruker Skrevet 22. august 2019 #1 Skrevet 22. august 2019 Lagde en bsu konto i går på DnB, overførte dermed fra sparekonto over til denne. Jeg har litt trekt fra spsarekontoen men pengene har ikke kommet på bsu kontoen? Det har gått tre dager.. hvorfor? Anonymkode: a9d76...1bd
AnonymBruker Skrevet 22. august 2019 #2 Skrevet 22. august 2019 Dette kan du enkelt finne ut av ved å ringe DNB. Det er mange ting som kan være årsak til dette, en kan være at det tar litt tid da det er en BSU konto pengene skal til. Ha litt is i magen og vent litt til, så tar du kontakt med DNB da de har full oversikt over prosedyrene. Anonymkode: 77eaa...e08 2
MorTil2 Skrevet 22. august 2019 #3 Skrevet 22. august 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Lagde en bsu konto i går på DnB, overførte dermed fra sparekonto over til denne. Jeg har litt trekt fra spsarekontoen men pengene har ikke kommet på bsu kontoen? Det har gått tre dager.. hvorfor? Anonymkode: a9d76...1bd Hvordan kan det ha gått 3 dager, hvis du opprettet BSU kontoen i går ? 6
Million Skrevet 22. august 2019 #4 Skrevet 22. august 2019 Da jeg åpnet nye kontoer/sparekontoer i forbindelse med bytte av bank i fjor, fikk jeg ikke overført noe til de nye kontoene før dagen etter opprettelsen. Først da var de "aktivert". Skjønner heller ikke hva du vil frem til. Opprettet du BSU i går, men overførte pengene for tre dager siden? Hvordan henger det sammen? Du overførte penger før du hadde en konto å overføre til? 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå