Gå til innhold

Har jeg en søster?

Anbefalte innlegg

Gjest nyherinne
Skrevet

Jeg vet at ingen av dere er synske bare så det er sagt men...... 

Jeg har eller hadde en pappa, han døde i 2015. Jeg hadde kontakt med han da jeg var liten, men i 15 år hadde vi ikke kontakt så i 2000 var den siste tiden jeg så han, før jeg fikk kontakt med han i 2015, han døde bare noen mnd senere.  Mamma og han ble skilt da jeg var 2 år. 

Saken er den at min mamma traff han som var forloveren hans å danskebåten, men da var han beruset me han fortalte mamma at pappa hadde en datter til. Dette spurte jeg pappa om , han sa at han hadde hørt rykter, men aldri fått det bekreftet. Jeg har spurt familien hans , dvs søskene hans men de vet ikke noe om dette. Og da pappa døde var det ingen andre enn meg oppført. Pappa var singel siden han ble skilt fra mamma. Det vet vi med sikkerhet....

Men det er sånn at han ligger begravet i en annen by enn søskene hans bor, de har flyttet fra barndoms byen og den nærmeste bor 34 mil unna mens den andre bor 98 mil unna. Men graven valgte vi å ha i barnsomsbyen, fordi han ville det selv, samt at mamma tar vare på den. Men det er nå mysteriet begynner.  Hver eneste gang jeg er der er graven pyntet, og mamma har ikke gjort det, og ingen andre kan ha gjort det. Men det var satt ned rosebusk der, og det er noen som er der. 

Tankene begynner ¨å flakse, er det en som pynter der? I så fall hvem? Hvordan kan man finne ut av dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den som kanskje kan gi deg et svar er jo forloveren som allerede har forsnakket seg.. Er det mulig å ta kontakt med ham? 

Anonymkode: cf48e...843

• Liker 1
Gjest nyherinne
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den som kanskje kan gi deg et svar er jo forloveren som allerede har forsnakket seg.. Er det mulig å ta kontakt med ham? 

Anonymkode: cf48e...843

Jeg har prøvd å få tak i han men har ikke lykkes, g han bor en del mil unna så det er litt så der, men syntes de er rart at ingen har sett den jenta

Skrevet

Legg igjen en lapp på graven og spør hvem det er som pynter den og si at du gjerne vil komme i kontakt med personen(e) som gjør dette!😊 Og så tar du en telefon til forloveren og spør han ut for mest mulig informasjon!

Anonymkode: 1adfe...03b

• Liker 3
Skrevet

Legg igjen et brev på graven (legg det i en tett ziplock pose) og be personen ta kontakt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...