Gå til innhold

hundeeiere uten folkeskikk

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er forbudt ja? Så ei dame som gikk å handla mat med hunden sittende oppi handlevogna sist helg! Der folk legger matvarene sine. Hunden både gjødde og knurra, men så ikke at de ansatte gjorde noe... 

Anonymkode: 77717...7be

Hunder (unntatt førerhunder osv) har ikke noe i matvarebutikk å gjøre, sånn som reglene er. 

Regner med dette var en liten hund, typ en du kan få plass i en veske? Noen eiere synes muligens at disse små skal være et unntak fra regelen. Jeg tror ikke eieren av en Grand Danois ville plassert hunden i en handlevogn. 

Jeg har en stor, fin skulderveske som femtenkilos hunden min kunne fått plass i, med hodet stikkende ut. Ser ikke behovet for å skulle bære hunden i veske, dersom hunden ikke er syk. 😝

Anonymkode: 2e04a...caa

Videoannonse
Annonse
Gjest no-no-noir
Skrevet

Aldri opplevd. Kanskje du bør ta hintet hvis du handler maten din i dyrebutikk og har fått tildelt veterinær som fastlege 😅

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er forbudt ja? Så ei dame som gikk å handla mat med hunden sittende oppi handlevogna sist helg! Der folk legger matvarene sine. Hunden både gjødde og knurra, men så ikke at de ansatte gjorde noe... 

Ser stadig vekk folk som triller rundt på handlevogner med veldig skitne barn der matvarene skal ligge.

• Liker 1
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det skal ikke være hund der det selges og omsettes mat, i korte trekk. Kommer mattilsynet og de oppdager det kan det gi konsekvenser for bitikken. Ellers prøver jeg selv å kun kjøpe innpakka mat, ikke pga hund, de fleste som er med inn er i vogn, men fordi foreldre slenger ungene oppi med både sølesko og klær. Og vogner blir ikke vaska hver dag akkurat.

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hunder (unntatt førerhunder osv) har ikke noe i matvarebutikk å gjøre, sånn som reglene er. 

Regner med dette var en liten hund, typ en du kan få plass i en veske? Noen eiere synes muligens at disse små skal være et unntak fra regelen. Jeg tror ikke eieren av en Grand Danois ville plassert hunden i en handlevogn. 

Jeg har en stor, fin skulderveske som femtenkilos hunden min kunne fått plass i, med hodet stikkende ut. Ser ikke behovet for å skulle bære hunden i veske, dersom hunden ikke er syk. 😝

Har opplevd flere ganger at folk har med små hunder inn i matbutikk.En gang sa jeg ifra til betjeningen,som mente at det ikke var noe problem.Siden jeg ikke liker diskriminering,hentet jeg min rottweiler og gikk inn.Da ble reaksjonene noe annerledes kan man trygt si. Barnslig gjort av meg ja. Fikk beskjed om å komme meg ut øyeblikkelig,hvilket jeg selvsagt gjorde.  

Skrevet

Jeg hadde valpen min oppi handlevognen da den var liten, haha!

Anonymkode: ed212...81b

Skrevet
På 22.8.2019 den 23.05, AnonymBruker skrev:

Ser stadig vekk folk som triller rundt på handlevogner med veldig skitne barn der matvarene skal ligge.

Jeg syns ikke det er greit det heller, og jeg har aldri plassert mine barn oppi der. 

Men hvis det er forbud mot hunder i matbutikker, så er det jo ikke greit å ta med dem inn og sette dem i handlevogna. Da syns jeg det er rart at de ansatte ikke reagerer. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...