AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #1 Del Skrevet 21. august 2019 Trenger sårt en ny mac. Har hatt pc, og det kan jeg ikke fordra. Ser at eplehuset har nedbetaling via Santander. Har noen gjort dette? Er det helt høl i huet, eller er det normalt å kjøpe sånt på avbetaling? Anonymkode: 1824b...555 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #2 Del Skrevet 21. august 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Trenger sårt en ny mac. Har hatt pc, og det kan jeg ikke fordra. Ser at eplehuset har nedbetaling via Santander. Har noen gjort dette? Er det helt høl i huet, eller er det normalt å kjøpe sånt på avbetaling? Anonymkode: 1824b...555 Har du aldri sett ett eneste Luksufellen program? Der viser de folk hvor mye en pc eller andre forbruksvarer kjøpt på avbetaling egentlig koster. Prisen blir mangedoblet. Skal du ha en mac så bør du spare til den. Anonymkode: 06dda...7fd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2019 #3 Del Skrevet 22. august 2019 4 hours ago, AnonymBruker said: Trenger sårt en ny mac. Har hatt pc, og det kan jeg ikke fordra. Ser at eplehuset har nedbetaling via Santander. Har noen gjort dette? Er det helt høl i huet, eller er det normalt å kjøpe sånt på avbetaling? Anonymkode: 1824b...555 Det er høl i hodet. Hvis du trenger en mac, men har ikke råd, så kan du kjøpe den brukt. Anonymkode: 196fd...9a1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2019 #4 Del Skrevet 22. august 2019 Kjøp den like godt da med Mastercard, da betaler du så mye du klarer hver mnd. Det har jeg gjort. Og det er noe jeg over hodet ikke angrer på! Anonymkode: c828b...c0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2019 #5 Del Skrevet 22. august 2019 Jeg kjøpte en Mac gjennom Apple sine egne nettsider. Valgte betalingsutsettelse. Betalte et par hundre i gebyr der og da, så forfaller hele beløpet noen måneder seinere. For meg var det en god løsning fordi jeg trengte maskina der og da. Sparte aktivt til den de månedene mellom. Ville ikke valgt delbetaling med masse renter man ikke har kontroll på. Ved å velge betalingsutsettelse er den eneste tilleggsutgiften det gebyret og da har man kontroll på hvor mye det er slik at man kan vurdere om man har råd. Anonymkode: 47cc9...250 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2019 #6 Del Skrevet 22. august 2019 Jeg gjorde det. Jeg visste at jeg fikk betalt det ned innen 6mnd som var rentefritt, så det gikk fint. Ville ikke gjort det om du vet at du ikke får betalt alt innen kort tid, da går du mer i minus. Da får du heller legge av litt hver mnd det neste året, så kan du kjøpe deg en Mac da. Anonymkode: b6e45...b4f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prt90 Skrevet 22. august 2019 #7 Del Skrevet 22. august 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Trenger sårt en ny mac. Har hatt pc, og det kan jeg ikke fordra. Ser at eplehuset har nedbetaling via Santander. Har noen gjort dette? Er det helt høl i huet, eller er det normalt å kjøpe sånt på avbetaling? Anonymkode: 1824b...555 Ganske høl i hodet. Det er sunt å spare til det man har lyst på. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2019 #8 Del Skrevet 22. august 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Trenger sårt en ny mac. Har hatt pc, og det kan jeg ikke fordra. Ser at eplehuset har nedbetaling via Santander. Har noen gjort dette? Er det helt høl i huet, eller er det normalt å kjøpe sånt på avbetaling? Anonymkode: 1824b...555 Nordmenn har jo sykt mye forbruksgjeld, så det er jo ganske normalt å kjøpe sånt på avbetaling, men det er jo like fullt høl i huet selv om mange gjør det. Anonymkode: 3dffd...4e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2019 #9 Del Skrevet 22. august 2019 Hva med renew it tjenesten hos en av elektro kjedene. Så vidt jeg har sett er det rente og gebyrfritt. Anonymkode: cddd7...6a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2019 #10 Del Skrevet 22. august 2019 https://www.elkjop.no/cms/renew-it/elkjop-renew-it/# Så vidt jeg kan se så har du da 24 mnd med rentefri og gebyrfri nedbetaling. Klarer du det? Anonymkode: cddd7...6a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Optimo Skrevet 22. august 2019 #11 Del Skrevet 22. august 2019 Hvorfor "trenger" du en Mac? Det er veldig dumt å kjøpe "lyst på" - ting på avbetaling. Spar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TMB Skrevet 26. august 2019 #12 Del Skrevet 26. august 2019 Svaret er jo ganske enkelt. Dersom du mener det er verdt det å betale de ekstra kronene i renter/gebyrer, så burde du gjøre det. Forutsatt at du har økonomi til det selvfølgelig. Har selv benyttet meg av lignende løsninger en rekke ganger og har ikke vært med på Luksusfellen av den grunn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå