Gjest Anonymus Notarius Skrevet 23. august 2019 #61 Del Skrevet 23. august 2019 Har vel pleid å bruke rundt 1000 kr. Hadde bursdagene hjemme da de gikk i barnehagen og de første åra på barneskolen. Da hadde de alle jentene/alle guttene i klassen. Fra 9-10 år har vi feira med bare noen få, gode venner (et par fra klassen og et par venner fra andre steder, pluss søsken), og da har vi vært i blant annet trampolinepark og svømmehallen. Har ikke kosta så fryktelig mye mer fordi vi har kutta ned på antall gjester. Å ha halve klassen på aktiviteter som koster over 100 kr pr unge har vi hverken lyst eller råd til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2019 #62 Del Skrevet 23. august 2019 På 22.8.2019 den 14.09, AnonymBruker skrev: Haha 😛 Pølser er jo veldig enkelt når man skal servere mange 😛 Anonymkode: 19e2d...ca2 Haha? Jeg er en etisk forbruker... det er noe jeg ønsker å videreformidle til mine barn. Vi støtter ikke industrier hvor noen må lide voldsomt. Jeg er ikke typen mor som lar ungene ri på mishandlede elefanter og holde dopede tigerunger på ferie i Thailand.... det har jeg på følelsen at du kanskje er.. Anonymkode: a3f3d...2c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2019 #63 Del Skrevet 23. august 2019 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Haha? Jeg er en etisk forbruker... det er noe jeg ønsker å videreformidle til mine barn. Vi støtter ikke industrier hvor noen må lide voldsomt. Jeg er ikke typen mor som lar ungene ri på mishandlede elefanter og holde dopede tigerunger på ferie i Thailand.... det har jeg på følelsen at du kanskje er.. Anonymkode: a3f3d...2c5 Pølser serveres 99% i av alle besøk her og..eller 100% ca.. Så hvorfor rart? Anonymkode: 484ac...20c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trengende Skrevet 23. august 2019 #64 Del Skrevet 23. august 2019 På 22.8.2019 den 23.10, AnonymBruker skrev: En gutt jeg gikk i klasse med på barneskolen og ungdomsskolen har bursdag i begynnelsen av januar og bor ved det lokale skøytevannet (de har brygge ut i vannet). Foreldrene hans fant ut at de skulle ha skøytebursdag på kveldstid! De pyntet rundt omkring med fakkelpinner i snøen, og hadde måket opp en stor firkant på isen som de hadde "rammet inn" med enda flere fakler. Bålpanna ble fyrt opp, og moren hadde laget pinnebrød-deig. De hadde kjøpt inn litt grillpølser, men alle som ville grille noe annet måtte ha med seg selv (ikke alle barna likte grillpølser). Det ble også stekt sveler på bålpanna, i tillegg til at det ble servert en langpannekake med lys på, brus og kakao kokt på bålet. Jeg ser dårlig, så faren hadde i tillegg satt opp en lyskaster på terrassen så jeg kunne se ute på isen. Foreldrene var også inviterte. Det er den beste bursdagen jeg noen sinne har vært i, det er bare synd at mange barn ikke kom fordi foreldrene mente det var for kaldt å feire bursdag ute. Hele klassen, 30 stykker, var invitert, men vi var vel 10 stykker som kom. Resten var redd for kulda. Herregud hva de gikk glipp av! Anonymkode: c67b6...553 Høres ut som bursdagen vi hadde for barnet vårt. Eneste forskjellen var at alle barna kom, de fleste foreldrene likeså og ingen dro hjem da bursdagen var slutt. Alle ble bare værende videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trengende Skrevet 23. august 2019 #65 Del Skrevet 23. august 2019 Ser ofte at de beste bursdagene har vært der man legger lista lavt. Gjerne ute. Både vinter og sommer. Er man ute, er det ingen som bryr seg om dekketøy og servietter. Man serverer mat som er lett å spise i farta. Ungene får utløp for energi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå