Gå til innhold

Tranlukt ved svetting

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et barn på 2,5 år som siden i sommer av og til lukter tranaktig. Det er i forbindelse med svetting og klam hud (barnet er veldig fysisk aktivt). Matlysten er ikke på topp (har aldri vært) og hen tar omega 3 kapsler og spiser makrell i tomat (tenker på evnt tranlukt).  Ånden kan om morgenen være litt dårlig, men merker mindre til dette etter et skikkelig måltid. Noen andre som har opplevd litt diffus lukt ved svetting? Jeg er usikker på hvor lukten kommer fra, men kanskje det er huden generelt.

Anonymkode: ca1b8...371

Videoannonse
Annonse
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har et barn på 2,5 år som siden i sommer av og til lukter tranaktig. Det er i forbindelse med svetting og klam hud (barnet er veldig fysisk aktivt). Matlysten er ikke på topp (har aldri vært) og hen tar omega 3 kapsler og spiser makrell i tomat (tenker på evnt tranlukt).  Ånden kan om morgenen være litt dårlig, men merker mindre til dette etter et skikkelig måltid. Noen andre som har opplevd litt diffus lukt ved svetting? Jeg er usikker på hvor lukten kommer fra, men kanskje det er huden generelt.

Anonymkode: ca1b8...371

barnet spiser så mye fisk og drikker omega 3 kapsler at det promper tran-lukt...

problemet løst!

Anonymkode: aa4bc...5a8

Skrevet

Når noen spiser omega 3 og/eller tran, vil det lukte når man svetter. Det er det samme med hvitløkslukt.

Anonymkode: f8264...b99

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...