Gjest Anonymous Skrevet 12. mai 2005 #1 Skrevet 12. mai 2005 Min mann og jeg har i forbindelse med en ferietur møtt et annet par som vi har fått god kontakt med. Dette paret har fortalt at de tidligere har hatt en veldig "light" versjon av parbytting. For eksempel at man drar på hyttetur med det andre paret, og at man da kan tilbringe litt tid med den andre mannen mens din mann tilbringer tid med den andre kvinnen. Hva man mener med kosing må defineres på forhånd. Kanskje bare litt småkyssing, massasje og sånn. Eller mer "roting" og kanksje til og med oralsex? Jeg er nysgjerrig, men også litt skeptisk. Føler meg trygg på både mannen min og det andre paret, og jeg har igrunnen lyst. Har noen tanker eller erfaringer rundt dette? Hva kreves for at det skal kunne fungere?
Gjest Anonymous Skrevet 12. mai 2005 #2 Skrevet 12. mai 2005 Jeg tror det kan være lurt og starte VEDLIG forsiktig, at man tar en hyttetur og setter STRENGE regler på forhånd, f.eks bare massasje/kosing, ingen kyssing/sexuelle ting. Man drar så hjem, forteller partneren om ALT som skjedde og finner da mer ut av hvilke følelser dette skaper. Hvis en av dere da føler sjalusi ikke gjør det flere ganger, det har da skjedd ingenting og ingen skade. Skulle derimot begge syns dette er helt ok og begge har mersmak, gå videre, så videre, så langt dere vil/takler. Dette burde være en realtivt safe metode der man får testa reaksjonene. Det er veldig enkelt å tenke en ting, noe annet når dt faktisk er gjennomført. Jeg "liker" tanken av at dama mi blir tatt hardt av en annen, men må innerst inne innrømme at hadde det blitt gjennomført hadde jeg ikke takla det. Hvis det blir gjennomført må du/dere også være ytterst forsiktig med hva/hvordan dere sier/forteller om ting, EN feil kommentar kan bli en stor sak for den andre, ALDRI kom med sammenligninger, eneste hvis du snur det riktige veie, "han gjorde sånn og sånn, det var ganske godt, kanskje du burde prøve det også?" Men viktigst, sett regler og bli enige om at dette IKKE kan brukes MOT den andre parten så lenge reglene følges. Lykke til, jeg misunner dere som takler det. I en "perfekt" verden burde vi alle hatt flere elskere.
Gjest Anonymous Skrevet 12. mai 2005 #3 Skrevet 12. mai 2005 Hvordan vet man etterpå hva som skjedde på det andre rommet. Tenk om avtalen er bare litt klining/roting, men det ene paret altså en fra hvert skikkelige par, går lenger, har samleie. Er det fortsatt greit for deg? Helt sikker på at du takler å se/vite at din partner har sex med en annen. Tankene etterpå : tenker han på henne nå når vi elsker sammen nå osv. Hva gjør at dere ikke har det bra nok slik dere har det sammen?
Gjest Anonymous Skrevet 12. mai 2005 #4 Skrevet 12. mai 2005 Feil, i en perfekt verden ville vel folk greid å finne en de var sexuelt kompatible med og hadde ikke hatt behov for andre?
Gjest Anonymous Skrevet 12. mai 2005 #5 Skrevet 12. mai 2005 Lyste på andre går jo sjelden på at du ikke matcher sexuelt med din partner, de som gjør partnerbytte virker på meg som å være mennesker som er veldig sexuelt aktive og har bra sex sammen men ønsker ekstra spenning. Må innrømme at jeg merker det selv, jeg har nydelig sex med samboeren min, men satan så deilig det hadde vært med ei "ny" jente.. Variasjon gir spenning, som igjen gir økt nytelse. PS: Jeg har aldri og kommer aldri i verden til å være utro.
Gjest Anonymous Skrevet 12. mai 2005 #6 Skrevet 12. mai 2005 Nå skriver du jo mot det alle swingers/trekantere hevder da. De mener at det ikke er ønsket om en ny person som tenner, men opplevelsen de to som par har sammen. Du er nok mest ærlig. Hvorfor hadde det vært så mye mer deilig med en ny jente? Spenningen?
Gjest Anonymous Skrevet 12. mai 2005 #7 Skrevet 12. mai 2005 Dette er noe av det mest idiotiske jeg hører om :-?
Gjest Gjesta Skrevet 12. mai 2005 #8 Skrevet 12. mai 2005 Det at du er litt skeptisk er grunn nok til å vente til du er helt sikker på at dette er noe du vil. Jeg har ingen ærfaring på dette område selv, men vil tro at dette kan gjøre temmelig stor skade på et forhold om det ikke blir helt som man tror.
Gjest Anonymous Skrevet 12. mai 2005 #9 Skrevet 12. mai 2005 Nå skriver du jo mot det alle swingers/trekantere hevder da. De mener at det ikke er ønsket om en ny person som tenner, men opplevelsen de to som par har sammen. Du er nok mest ærlig. Hvorfor hadde det vært så mye mer deilig med en ny jente? Spenningen? Er vel en kombinasjon av mange ting, spenningen, en ny kropp, en ny person, med nye lyster og ny måte å gjøre ting på. jeg har alltid tent på å ha en ny jente. Mulig det er derfor jeg har hatt så mange jenter som jeg har. Men føler også at jeg har rast fra meg, og føler ikke noe sterkt behov for dette, men vil dama ha 3kant med ei jente sier jeg ikke nei. Og misforstå meg riktig, jeg setter også pris på å bygge opp et sexsuelt forhold med samboeren min. Jeg er såpass heldig at jeg tenner på alt. (innen normal sex)
Avery Skrevet 12. mai 2005 #10 Skrevet 12. mai 2005 Det kreves en enorm tillitt og tro på hverandre og har man et lite snev av sjalusi eller lurer på om man kan takle dette, lar man vær. Er man nysgjerrig og har lyst til å prøve, trenger man ikke gjøre alt på en kveld, men starte forsiktig i et tempo som passer dere og som dere er komfortable med. Og: Inntil dere vet hva dere syns om dette: Hold dere i samme rom/seng som egen partner. Da ser dere iallefall hva som skjer, mot at man forsvinner i separate rom og ikke har oversikt i det hele tatt, om man ikke er sjalu fra før, kan det fort oppstå tanker i ettertid eventuelt under treffet man ikke får ut av hodet i ettertid. Hva man går til vet man jo ikke før man har prøvd, men viktig at begge er enige, og som sagt at ingen har snev av sjalusifrykt. Hva andre måtte mene om dette er egentlig ganske irrelevant, det er alltid noen som skal blande seg i andres saker. Finn ut hva som passer for dere og hva som ikke passer og lev livet slik dere er komfortable med :-) Uansett hva dere velger: Lykke til !
Gjest OhMaiaHi Skrevet 12. mai 2005 #11 Skrevet 12. mai 2005 Nå skriver du jo mot det alle swingers/trekantere hevder da. De mener at det ikke er ønsket om en ny person som tenner, men opplevelsen de to som par har sammen. Du er nok mest ærlig. Hva vet du om denne guttens modenhet, forholdets modenhet, som gjør at han er mer ærlig og mer representativ enn andre? Gutten er uten trekant-erfaring, og snakker om en fantasi, som han ikke tror han vil gjennomføre. Gjør det han mer troverdig enn de som har opplevd vellykkede trekanter der parets opplevelse har vært det essensielle?
Gjest gjest nå Skrevet 12. mai 2005 #12 Skrevet 12. mai 2005 vi har hatt sex i samme seng som et annet par. litt klining og oralsex. Ville gått for å ha sex i samme rom så slipper en å tenke på hva som skjedde i det andre rommet, om ikke det er spenningen da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå