AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #1 Skrevet 21. august 2019 Hei, fødselspermisjonen min er ferdig i midten av september og derfra har jeg ulønnet permisjon frem til 3 januar 2020. Jeg skal nå flytte til en annen kommune og det blir for langt å pendle derfor skal jeg si opp. Kan jeg da si opp mens jeg har ulønnet permisjon, eller må jeg vente til jeg er tilbake på jobb i januar og derfor må jobbe ut hele oppsigelsestiden? Noen som vet? Arbeidsplassen min har 3 mnd oppsigelse. Anonymkode: b1df1...60d
AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #2 Skrevet 21. august 2019 Jeg ville sagt opp nå, så slipper du jobbe der etter permisjonen. Du trenger ikke vente til den ulønna permisjonen er over. Vinn vinn for begge vil jeg tro.. Anonymkode: 51e1d...edf
Eneri Skrevet 22. august 2019 #3 Skrevet 22. august 2019 Si opp mens du er i permisjon: ideelt sett har arbeidsgiver allerede inne en vikar for deg og denne personen kan fortsette.
AnonymBruker Skrevet 22. august 2019 #4 Skrevet 22. august 2019 Hvis det fortsatt er aktivitetsplikt for mor mens far har sin permisjon, er det vel litt uheldig om du står uten jobb når det er hans tur til å ha permisjon? Anonymkode: e3cce...d71
AnonymBruker Skrevet 23. august 2019 #5 Skrevet 23. august 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis det fortsatt er aktivitetsplikt for mor mens far har sin permisjon, er det vel litt uheldig om du står uten jobb når det er hans tur til å ha permisjon? Anonymkode: e3cce...d71 Det er ikke det, så lenge far tar fedrekvote. Anonymkode: 9be15...776
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå