AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #1 Del Skrevet 21. august 2019 Jeg liker best å trene med caps. Er dette vanlig? Kan jeg bruke caps på spinningtimer? Grunnen er rett og slett at jeg føler jeg kan hjemme meg litt vekk, og når jeg trener om morningen så trenger jeg ikke å gre håret feks. Ellers må jeg liksom ordne meg litt før trening. Anonymkode: 20de5...098 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #2 Del Skrevet 21. august 2019 Vanlig er det ikke, men du trener jo akkurat som du vil. Hva med hårbånd? Om du er jente altså? Anonymkode: ccdfd...8c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WilhelmineAmalie Skrevet 21. august 2019 #3 Del Skrevet 21. august 2019 Sett en del gutter trene med det. Men hvem bryr seg? Bare gjør det du er komfortabel med 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #4 Del Skrevet 21. august 2019 Det er vanlig at gutter gjør det. Jeg er jente som bruker caps av og til når jeg vil gjemme meg litt og når det er kaldt på treningsenteret, spesielt om vinteren. Det blir kjempevarmt hvis jeg trener med caps når det er varmt inne. Anonymkode: 1c626...021 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 21. august 2019 #5 Del Skrevet 21. august 2019 Samma det vel, tren med caps om du vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OPIgirl Skrevet 23. august 2019 #6 Del Skrevet 23. august 2019 Gjør som du vil. Hadde ikke brydd meg. Føles det normalt for deg TS, er det det. Drit i hva andre synes og mener 😊👍🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 23. august 2019 #7 Del Skrevet 23. august 2019 Mange som bruker caps når de har en "bad hair day", så gjør det hvis du vil. Ingen som reagerer på det. Mange menn med tynt hår eller begynnende skallethet som bruker caps for å skjule det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2019 #8 Del Skrevet 23. august 2019 MAN SKAL IKKE PLAGE ANDRE, MAN SKAL VÆRE GREI OG SNILL, OG FOR ØVRIG KAN MAN GJØRE SOM MAN VIL Anonymkode: 53736...aa9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå